خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس فدراسیون به تیم داوری ایرانی در فینال المپیک ریو

به دنبال برگزاری فینال مسابقات المپیک 2016 ریو، رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی به تیم داوری ایرانی و جامعه داوری کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به این شرح است:
حضور داوران ایرانی شامل آقایان علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در فینال مسابقات بزرگ المپیک ریو 2016 و ارائه عملکردی مطلوب و شایسته از سوی این عزیزان در قضاوت این دیدار حساس و مهم که بزرگان فوتبال جهان در آن حضور داشتند، مایه اعتبار و مباهات فوتبال کشور و به خصوص جامعه داوری است.
 
 کسب این موفقیت که برای نخستین بار در تاریخ داوری کشور بدست آمده است، نشان از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این عزیزان در اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک فوتبال و علی الخصوص داوری کشور از کسب این موفقیت بزرگ به خود می‌بالد.
 
قطعا عملکرد درخشان داوران ایرانی در مسابقات بزرگ جهانی مانند فینال جام ملت‌ها، فینال لیگ قهرمانان، فینال جام باشگاه‌های جهان و هم اینک فینال مسابقات المپیک ریو می‌تواند چراغ راهی برای داوران امروز و فردای ایران عزیز باشد تا با کسب دانش و آگاهی به روز علوم داوری و استمرار در تمرینات و حفظ آمادگی بتوانند در کسب جایگاه‌های رفیع بین المللی موفق و سربلند باشند.
 
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به دست آوردن این افتخار را به آقایان علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و جامعه داوری کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات و موفقیت‌های روز افزون ایشان را درگاه ایزد منان مسئلت دارد.

 

کد خبر : ۴۰۲۸۶۱