خبرگزاری کار ایران

تازه‌ترین حرف‌های برانکو درباره پرسپولیس و بازی برابر صبا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت کار سختی مقابل صبای قم داشته است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: این آخرین بازی ما قبل از تعطیلی لیگ است. دیدار با تیمی در انتظارمان است که فصل گذشته در هر دو بازی رفت کار سختی را مقابلش داشتیم. آنها امسال با روش جدیدی مقابل ما قرار می‌گیرند، چرا که تجربیات زیادی کسب کرده‌اند. قطعا بازی فردا بازی سختی برای ما خواهد بود.

باید مقابل هواداران‌مان ثابت کنیم از گزینه‌های قهرمانی به حساب می‌آییم
وی افزود: همیشه گفته‌ام ما دوست داریم قهرمان شویم و از گزینه‌های قهرمانی به حساب می‌آییم، اما باید این موضوع را در زمین و مقابل هواداران‌مان ثابت کنیم. تماشاگران از ما انتظار دارند و ما هم انتظارمان از آنها این است که نسبت به بازی با فولاد تعداد بیشتری هوادار به ورزشگاه بیایند. ما ان‌شاءالله با حمایت هواداران و استفاده درست از موقعیت‌ها یک بازی خیلی خوب را مقابل صبا انجام خواهیم داد تا هم ما و هم هواداران از بازی‌مان لذت ببریم.

برای بازی با صبا فقط یک مشکل کوچ داشتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد شرایط تیمم باید بگویم که ما فقط یک مشکل کوچک داشتیم و آن هم مصدومیت سیدجلال حسینی بود. البته او تا فردا آماده بازی خواهد شد. بقیه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند، به جز آرام‌طبع که مدتی را به‌خاطر مصدومیت از تمرینات گروهی دور بود و اخیراً به جمع ما ملحق شده است.

مقابل صبا کارمان آسان نیست
برانکو در مورد اینکه چرا پرسپولیس در شهرستان بهتر از تهران نتیجه می‌گیرد، گفت: بازی با فولاد خوزستان نخستین دیدارمان در ورزشگاه خانگی بود. این بازی را باید می‌بردیم، چون فرصت‌های خطرناک و شانس‌های زیادی روی دروازه حریف به وجود آوردیم. طبیعی است که نمی‌توانی آن طور که دلت می‌خواهد بازی کنی، وقتی حریف همه چیز را می‌بندد. گل اول در این طور مواقع کلید کار است. فردا نیز کارمان آسان نیست اما تمرین به تمرین آماده هر مسابقه می‌شویم.

بیرانوند دروازه‌بان اول ماست
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دروازه‌بان جدیدی که جذب شده به‌عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس حضور خواهد داشت، گفت: ما یک دروازه‌بان خوب جذب کردیم که طبیعتاً رقیب علیرضا بیرانوند است. 50 بازی در این فصل خواهیم داشت و مهم است که نیمکت یک قوی داشته باشیم تا هر لحظه نیاز به تعویض مناسب باشد بتوانیم از بازیکنان نیمکت‌نشین استفاده کنیم. ممکن است این تغییرات در پست‌های مختلف باشد یا دروازه‌بان، بنابراین بیرانوند اولویت اول و دروازه‌بان اول پرسپولیس است، اما در ادامه خواهیم دید که شرایط به چه صورت پیش می‌رود. راضی‌ام از اینکه 2 دروازه‌بان خیلی خوب در اختیار دارم ضمن اینکه دروازه‌بان سوم ما درویش‌وند هم بازیکن آینده‌داری است.

 

کد خبر : ۳۹۹۴۳۸