خبرگزاری کار ایران

طلسم 4 ساله ویسی مقابل دایی؛ عبدالله نمی‌برد

ویسی با صبا در تهران 4 گل به پرسپولیس دایی زد و اختلاف‌های درونی تیم او را علنی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شروع ناموفق ویسی در سپاهان و شکست خانگی مقابل پدیده، باعث شده او برای فرار از زیر فشار محکوم به شکست نفت در تهران باشد. نفتی که هفته اول مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و مهم‌تر اینکه علی دایی، گربه سیاه ویسی روی نیمکت آن‌ها می‌نشیند. ویسی در 4 سال اخیر روی نیمکت دو تیم مختلف، هیچوقت نتوانسته دایی و تیمش را شکست دهد.

اولین قهرمانی ویسی در لیگ برتر همین چند ماه قبل بدست آمد اما شهرت او به لیگ دهم برمی‌گردد. زمانی که با صبا در تهران، 4 گل به پرسپولیس دایی زد و اختلاف‌های درونی تیم او را علنی کرد. خاطرات خوب ویسی از دایی، به همین یک بازی محدود نمی‌شد. او فصل بعد هم رفت و برگشت راه آهن دایی را برد اما بعد از آن، هیچوقت نتوانست بردهایش را تکرار کند.

اما این خاطرات خوش 4 سال است که به پایان رسیده. لیگ دوازدهم، پیکان ویسی در بازی رفت به راه آهن دایی باخت و عمر مربیگری ویسی به بازی برگشت نرسید. لیگ سیزدهم، استقلال خوزستان ویسی مجموعا از دو بازی رفت و برگشت با پرسپولیس دایی یک امتیاز گرفت. فصل پیش هم تیم قهرمان ویسی، از دو بازی مقابل صبای دایی دو مساوی به دست آورد. دوشنبه ویسی و دایی، با دو تیم جدید روبروی هم قرار می‌گیرند و این بار، ویسی برای پایان بحران یک ساله سپاهان، محکوم به پیروزی و شکستن این طلسم 4 ساله است.

 

کد خبر : ۳۹۵۷۹۴