خبرگزاری کار ایران

بهروان: هواداران پرسپولیس بازی را از خانه ببینند

بهروان گفت: قرار است در این دیدار بلیط کاغذی بفروشیم چرا که ورزشگاه تختی مجهز به سیستم الکترونیکی نشده است.

به گزارش ایلنا، با توجه به این که پرسپولیس در اولین هفته قرار است در تهران به میدان برود هواداران این تیم علاقه زیادی دارند تا تیمشان را بعد از مدت‌ها تعطیلی از نزدیک ببینند. با این حال بهروان از هواداران این تیم خواسته که به ورزشگاه نیایند. او در این مورد گفت: «از هواداران پرسپولیس میخواهیم حتی الامکان بازی را از خانه هایشان ببینند و به ورزشگاه نیایند. این مسابقه با نظر شورای تامین در ورزشگاه تختی به انجام میرسد.هر چند قرار نیست به اندازه کل ظرفیت ورزشگاه بلیط بفروشیم. از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم حتی‌الامکان بازی را از خانه‌هایشان ببینند و به ورزشگاه نیایند. قرار است در این دیدار بلیط کاغذی بفروشیم چرا که ورزشگاه تختی مجهز به سیستم الکترونیکی نشده است. 70درصد ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها قرار می‌گیرد و بقیه ورزشگاه خالی خواهد بود.»

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره مکان بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان هم گفت: «جا دارد از شورای تامین آذربایجان شرقی تشکر کنم که شرایط مسابقه را فراهم آورده است. 5000 بلیط بیشتر فروخته نمی‌شود. دو شب پیش بود که دوباره مکان مسابقه تغییر کرد و از کرج به تبریز آورده شد. امیدوارم که این دیدار به خوبی برگزار شود.»

بهروان در پایان درباره به تعویق انداختن دربی تبریز گفت: «این موضوع امکان‌ناپذیر است چرا که اردوی تیم ملی را داریم و دو باشگاه مورد نظر هم در تیم ملی بازیکن دارند. به همین دلیل این مسابقه رد زمان مقرر به انجام می‌رسد.»

کد خبر : ۳۹۴۲۰۹