خبرگزاری کار ایران

تغییر سیستم منصوریان در غیاب شهباززاده؛ زوج جابر - کاوه قدرت گرفت

استقلال در بازی با خونه به خونه با 2 مهاجم و زوج جابر انصاری و کاوه رضایی بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان در نفت تهران، تاکید ویژه‌ای روی بازی با تک مهاجم داشت. ارسلان مطهری، معمولا مهاجم نوک تیم بود و قربانی و امیری به عنوان دو گوش راست و چپ در حملات شرکت داشتند. حضور در استقلال و انتظار بازی تهاجمی از تیم منصوریان، باعث شد او در این تیم به بازی با 3 مهاجم فکر کند اما جدایی شهباززاده، یک بار دیگر برنامه‌های او را تغییر داده است.

استقلال در بازی با خونه به خونه، با 2 مهاجم و زوج جابر انصاری و کاوه رضایی بازی کرد. آمار خوب این زوج باعث شده منصوریان که از جدایی شهباززاده مطمئن به نظر می‌رسید، سیستمش را تغییر دهد و آن‌ها را به عنوان خط حمله فصل آینده انتخاب کند. علی قربانی، آرش افشین و بهنام برزای هم می‌توانند علاوه بر خط حمله، در سمت راست و چپ جانشین خسرو حیدری یا محسن کریمی شوند. اتفاقی که در آخرین بازی دوستانه استقلال هم افتاد و افشین دقایقی به عنوان هافبک راست به زمین رفت.

زوج رضایی و انصاری در دو بازی قبلی استقلال، مجموعا 5 گل از 7 گل تیم منصوریان را زد‌ه‌اند. در اولین بازی دوستانه استقلال با تیم امید این باشگاه هم رضایی دو گل زد تا سهم زوج جدید منصوریان از گل‌های این فصل استقلال، عدد قابل توجه 60 درصد باشد.

 

 

 

کد خبر : ۳۹۲۸۸۹