خبرگزاری کار ایران

۷۵ درصد خواسته‌های گل‌محمدی را برآورده کرده‌ایم

آذری: بودجه ذوب آهن ۸ میلیارد کم شده است/ دو بازیکن مدنظرمان استقلالی شدند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بودجه باشگاه ما با توجه به بحران‌های موجود ۸ میلیارد نسبت به فصل گذشته کمتر شده است.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در گفت‌وگو با رادیو جوان در مورد برگزاری سوپر جام بین استقلال خوزستان و ذوب اهن اظهار داشت: این مسابقه برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. دو تیم شهرستانی هستند و فکر می‌کنم بازی جذابیت خوبی داشته باشد. امیدوارم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته تماشاگرپسند باشد و با توجه به پتانسیل و جوان‌هایی که دو تیم دارند فدراسیون فوتبال به اهدافی که در نظر گرفته برسد.

وی در مورد فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ما ریزش زیادی نداشت و بچه هایی که در تیم کار می‌کنند در سه سال گذشته هارمونی خوبی به وجود آمده است. کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده قراردادشان به اتمام رسیده بود و هادی محمدی هم سرباز بود که از تیم ما جدا شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بر اساس لیستی که گل محمدی به ما داده بود 70 تا 75 درصد خواسته‌های او را برآورده کردیم. با سه بازیکن مذاکره کردیم که جذب تیم ما نشده‌اند. علی قربانی و باقری به استقلال رفتند و یک بازیکن هم با باشگاهش قرارداد داشت و رضایتنامه اش را برای تیم دیگری صادر کردند.

آذری در مورد جذب بازیکنان برزیلی گفت: دو بازیکن مدنظر گل محمدی است. نامه نگاری‌ها انجام شده و سریع به ما ملحق می‌شوند. نمی‌خواستیم این موضوع را در رسانه‌ها مطرح کنیم. یک سری باشگاه‌ها بازیکنان برزیلی جذب کردند که بلافاصله قراردادشان فسخ شد آن هم به این دلیل که شرایط خوبی نداشتند و آماده نبودند. عجله‌ای روی این موضوع نداریم و امیدواریم که نفراتی که جذب می‌شوند شایستگی حضور در ذوب آهن را داشته باشند.

وی در مورد افت فصل گذشته و اینکه چه برنامه‌ ای برای فصل جدید دارید گفت: فصل گذشته در دو بازی گسترش فولاد و تراکتور سازی لیگ را از دست دادیم. برای فصل جدید مرکز فیزیوتراپی خود را کامل کردیم و برای ریکاوری هم برنامه داریم. هتل فولادشهر را هم از کارخانه گرفتیم تا بچه ها شبانه روزی در اردو باشند. امیدوارم سال خوبی برای ذوب آهن باشد.

آذری با اشاره به اینکه 8 میلیارد بودجه ذوب‌ آهن نسبت به فصل قبل کمتر شده است گفت: این موضوع با توجه به بحران‌هایی که در کارخانه به وجود آمده رخ داده است. من هم موظف هستم به عنوان مدیر مجموعه مشارکت کنم تا ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید و فکر نمی‌کنم این طور باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد ترمیم زمین فولادشهر گفت: امسال کار ترمیم زمین دو ماه جلوتر انجام خواهد شد. اواخر تابستان،‌اوایل پاییز لیگ تعطیل است و فکر نمی‌کنم برای بهبود زمین مشکلی داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۹۱۶۸۶