خبرگزاری کار ایران

نامه سعید آذری به محمد علی اینانلو؛

از دغدغه مسوولانه حضرتعالی در مورد گاندو سپاسگذارم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۷۲

در پی انتخاب گاندو به عنوان نماد باشگاه ذوب‌آهن، محمدعلی اینانلو، کارشناس فرهیخته طبیعت و محیط زیست کشورمان متن نامه‌ای را در حمایت از این اقدام به نگارش در آورد که در رسانه‌ها منتشر شده است.

در پی انتخاب گاندو(تمساح پوزه کوتاه ایرانی) به عنوان نماد باشگاه ذوب آهن، محمدعلی اینانلو، کارشناس فرهیخته طبیعت و محیط زیست کشورمان متن نامه‌ای را در حمایت از این اقدام به نگارش در آورد که در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، در واکنش به این نامه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نامه ای را خطاب به اینانلو به رشته تحریر در آورد. متن نامه به شرح زیر است: احتراماً به استحضار می‌‌رساند، باشگاه ذوب آهن‌اصفهان در راستای رسالت‌های فرهنگی و محیط زیستی که بر دوش خود احساس می کند از چندی پیش گاندو(تمساح پوزه کوتاه ایرانی) را به عنوان نماد باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن انتخاب کرد که این انتخاب می‌تواند علاوه بر ظرفیتهایی که برای باشگاه ذوب آهن ایجاد می کند، در حمایت از این گونه ارزشمند ایرانی و افزایش نسل آن مثمر ثمر باشد.

خوشبختانه در طی هفته گذشته انتخاب گاندو به عنوان نماد باشگاه ذوب‌آهن رسماً بر روی خروجی سایت باشگاه ذوب آهن قرار گرفت و پس از چند روز از انتشار این خبر نامه مسوولانه حمایت شما از انتخاب گاندو(تمساح پوزه کوتاه ایرانی) به عنوان نماد باشگاه ذوب آهن مهر تاییدی بود بر حرکتی که در جهت حفظ محیط زیست کم نظیر ایران صورت گرفت. لازم به ذکر است باشگاه ذوب آهن توصیه حضرتعالی را مبنی بر ایجاد کمپین حمایت از این گونه توسط باشگاه ذوب آهن مورد توجه ویژه قرار خواهد داد ضمن اینکه از حسن توجه و دغدغه همیشگی حضرتعالی به سرزمین ایران و محیط زیست آن، بی نهایت سپاسگذارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز