خبرگزاری کار ایران

سوپرجام ایران

ذوب‌آهن-استقلال خوزستان؛ نبرد دو قهرمان در دیدار افتتاحیه فصل جدید فوتبال

دیدار سوپرجام فوتبال روز سه‌شنبه بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فردا در نخستین بازی از فصل جدید فوتبال ایران که به نوعی دیدار افتتاحیه فصل پیش روی فوتبال باشگاهی در کشورمان خواهد بود، شاهد برگزاری دیدار سوپرجام خواهیم بود. دیداری که در آن قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می‌روند و این شانس را دارند که برای دومین بار در چند ماه اخیر جام بگیرند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که با هدایت عبداله ویسی توانست شگفتی‌ساز باشد و بالاتر از استقلال و پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر شود یک طرف این سوپرجام است. تیمی که بعد از قهرمانی در لیگ، سرمربی، دروازبان و دفاع خود را از دست داد و در حد یک تیم قهرمان نتوانست ستاره‌ای جذب کند. پس از اینکه ویسی از این تیم به اصفهان و به تیم رقیب ذوب‌آهن، یعنی سپاهان اصفهان پیوست، پورموسوی که در زمان هدایت ویسی، دستیار او بود، جانشین وی شد و حالا این مربی بومی می‌خواهد با فتح سوپرجام، موفقیت‌ها و شگفتی‌های فصل گذشته ویسی را ادامه بدهد.

ذوب‌آهن اصفهان که برای دومین بار با گل‌محمدی توانست قهرمان جام حذفی شود طرف دیگر این سوپر جام است.

ذوب‌آهن که بازیکنان تاثیرگذاری مثل کاوه رضایی و حسن زاده را از دست داده است با مهاجم فصل گذشته پرسپولیس، جری بنگستون قرارداد بست و چند بازیکن نیز از لیگ های پایین‌تر به اصفهان آورد تا جانشین ستاره‌های فصل گذشته این تیم شوند.

گفتنی است که تنها 6 روز بعد از برگزاری دیدار سوپرجام، از روز دوشنبه هفته آینده لیگ برتر شانزدهم نیز به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۱۵۵۰