خبرگزاری کار ایران

افشارزاده بحث امضای تفاهم‌نامه با اینتر میلان را رد کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال امضای تفاهم‌نامه این باشگاه با نماینده اینترمیلان ایتالیا را رد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل  سایت رسمی باشگاه استقلال بهرام افشارزاده در خصوص شایعه امضا تفاهم‌نامه میان استقلال و اینترمیلان اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم برگزاری نشست با رئیس آکادمی باشگاه اینترمیلان تنها به بررسی و تشکیل برنامه‌های آکادمی مربوط می‌شد و در خصوص چگونگی برنامه‌ها و معرفی هر دو باشگاه صحبت‌های لازم صورت گرفت. بر همین اساس امضای تفاهم نامه میان دو باشگاه استقلال و اینتر میلان صحت ندارد و ما قراردادی را امضا نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: بنابراین صحبت‌های ما با نمایندگان اینترمیلان تنها تشریح مسایل فنی بوده و قرار بر این شد طبق یک پیش‌نویس که مورد تائید مسئولان حقوقی باشگاه و شرکت مورد نظر قرار می‌گیرد، اقدامات لازم برای انجام این امر طی ماه آینده و آن هم پس از ارائه در جلسه هیئت مدیره و در صورت تائید اعضا صورت بگیرد. به همین منظور تا زمانی که بحث همکاری آکادمی دو باشگاه در جلسه هیئت مدیره مطرح نشود و چگونگی برنامه‌ها بررسی نگردد هر نوع امضا و تفاهم‌نامه درست نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و با دارا بودن اهمیت بحث آکادمی قرار است در ابتدا مربیان حاضر در آکادمی باشگاه در کلاس‌های مورد نظر مربیگری شرکت کنند و پس از ان اقدامات لازم برای اکادمی در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر : ۳۸۹۲۳۹