خبرگزاری کار ایران

مسابقات هندبال چهارجانبه - تبریز

تیم ملی هندبال جوانان قهرمان شد

تیم ملی جوانان کشورمان در آخرین دیدارش در مسابقات چهارجانبه تبریز برابر تیم ملی «ب» به پیروزی رسید و قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز از مسابقات هندبال چهارجانبه تبریز، جام بانک سرمایه تیم ملی جوانان کشورمان در آخرین دیدارش در این تورنمنت با نتیجه 31 بر 26 برابر تیم ملی «ب» به پیروزی رسید و قهرمان این مسابقات شد.

پیش از این تیم ملی هندبال جوانان موفق شد ٣٣ بر ٢٣ تیم امید تبریز را شکست دهد، تیم ملی «ب» با نتیجه ٢٤ بر ١٩ مقابل تیم ملی نوجوانان به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های ملی هندبال جوانان و نوجوانان با نتیجه ٢٦ بر ٢٢ به‌سود تیم ملی جوانان خاتمه یافت. همچنین تیم ملی «ب» نیز توانست تیم امید تبریز را با نتیجه ٣٧ بر ٢٩ شکست دهد.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی در بحرین آماده می‌کنند. این رقابت‌ها شهریور ماه سال جاری در منامه برگزار می‌شود.

همچنین پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان 2017 از اول مرداد 1395 در امان پایتخت اردن برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان کشورمان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۸۸۹۴۸