خبرگزاری کار ایران

تاثیر توئیتری مرگ ملک عبدالله

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۸۳

دقایقی بعد تمام شبکه‌های اجتماعی جهان مملو از اظهار نظر کاربران در مورد این واقعه بود؛ در این میان، توئیت‌های برخی از رهبران جهان(در ساعات اولیه انتشار خبر) در مورد اتفاق مذکور، جالب توجه است.

در جهان امروز به لطف اینترنت تبدیل به یک دهکده جهانی شده است، کوچکترین اتفاقات داخلی یا مهم درون کشورها، در کسری از ثانیه، با تمام جزئیات به تمام دنیا مخابره می‌شود.

به گزارش ایلنا، هنگامی که در نیمه‌های شب به وقت عربستان، رئیس دیوان پادشاهی این کشور در نامه ای رسمی به تلویزیون دولتی خبر مرگ ملک عبدالله را داد، دقایقی بعد تمام شبکه‌های اجتماعی جهان مملو از اظهار نظر کاربران در مورد این واقعه بود؛ در این میان، توئیت‌های برخی از رهبران جهان(در ساعات اولیه انتشار خبر) در مورد اتفاق مذکور، جالب توجه است.

حاکم دبی

وی در اظهار نظر تویتری خود، با گذاشتن عکسی از زمان مسافرت پادشاه عربستان به امارات، نوشت: ملک عبدالله برای همیشه درقلب‌های مسلمانان و مردم منطقه جای خواهد داشت.

او کسی بود که عمر خود را برای تعالی و خدمت به مسلمین صرف کرد و در این راه از هیچ ایثار و هزینه‌ای دریغ نکرد. خداوند او را بیامرزد و جایگاهش را در بهشت قرار دهد.

وزیر امور خارجه بحرین
خالد بن احمد خلیفه وزیر امور خارجه بحرین نوشت: امروز مصیبت بزرگی به مسلمین جهان وارد شد. رهبر مسلمین جهان ازمیان ما رفت. خداوند او را در بهشت قرار دهد.

همسر پادشاه اردن
ملکه رانیان، همسر ملک عبدالله پادشاه اردن نوشت: امروز یکی از بزرگان رهبران عرب را از دست دادیم رهبری که تمام فکر و ذکرش خدمت به مردم و کشورش بود. خداوند جایگاه او را در بهشت قرار دهد.

نخست‌وزیر انگلیس
دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نوشت: پادشاه فقید عربستان در خاطرات مردم خواهد بود. او کسی بود که علاوه بر خدمت به مردم کشورش تلاش زیادی برای صلح جهانی کرد و همواره سعی داشت که بین ادیان گفت‌وگو و صلح برقرار کند.

نخست‌وزیر آلمان
آنگلا مرکل، نخست وزیر آلمان نوشت: ملک عبدالله کسی بود که به دنبال اعتدال و میانه‌روی بود و از اتخاذ هرگونه سیاست تندروی پرهیز می‌کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نوشت: او رهبری شجاع بود که به صداقت و کردار درست اعتقاد راسخ داشت.

رئیس‌جمهور روسیه
ولادیمر پوتین، رئیس جمهور روسیه نوشت: ملک عبدالله سیاستمداری بود که به دور اندیشی و ثابت قدم بودن در تصمیماتش معروف بود.

رهبری بود که مردمش او را دوست داشتند و به او احترام می‌گذاشتند و همین خصوصیات بود که برای او در بین رهبران جهان، جایگاهی مستحکم و قابل احترام به وجود آورده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز