خبرگزاری کار ایران

به کسب عنوان قهرمانی جهان افتخار می‌کنیم

ربیعی: رفتار مسئولان ورزش در شان قهرمانان جهان نبود

مربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید: وقتی به فرودگاه رسیدیم کسی جز کارمندان فدراسیون و خانواده قهرمانان در فرودگاه حضور نداشت.

وحید ربیعی، مربی تیم ملی جوانان وزنه‌برداری در خصوص درخشش جوانان وزنه‌بردار ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان به خبرنگار ایلنا می‌گوید: مسابقات سطح بالایی داشت و در اوزان سنگین وزن رقابت برای کسب مدال طلا بسیار نزدیک و حساس بود. در مجموع و با احتساب امتیازات تیمی توانسیم با غلبه بر تیم میزبان که با تمام قوا به این مسابقات آمده بود به عنوان قهرمانی دست یابیم.

او ادامه می‌دهد: وزنه‌برداران جوان ما فراتر از انتظارات ظاهر شدند و رکوردهای خوبی را جابه‌جا کردند. قبل از شروع مسابقات برای روی سکو قرار گرفتن تیم ملی، امیدهای بسیاری داشتیم. با درخشش وزنه‌برداران ایران به مقام قهرمانی جهان دست یافتیم و به این مقام افتخار می‌کنیم.

مربی تیم ملی جوانان وزنه‌برداری به عدم حضور مسئولان وزارت ورزش، آکادمی المپیک و همچنین غیبت رسانه‌های تصویری صداوسیما اشاره و خاطرنشان می‌کند: وقتی وارد فرودگاه شدیم تنها کارمندان فدراسیون و خانواده قهرمانان حضور داشتند و کسی از وزارت ورزش و صدا و سیما برای پیشواز نیامده بود. علت این برخورد را نمی‌دانم. ولی این برخورد در شان کسانی که به عنوان قهرمان جهان به کشور بازگشته‌اند نبود. این جوانان به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شوند و چند سال دیگر جایگزین قهرمانان المپیکی ما خواهند شد.

ربیعی می‌گوید: عدم حمایت و بی توجهی مسئولان به تیم‌های پایه می‌تواند تاثیرات منفی بسیاری داشته باشد. باید در مورد برخورد با این رده سنی حساس‌تر باشیم زیرا روحیات آنها شکننده‌تر است. برای پیشرفت ورزش کشور ابتدا باید حمایت‌ها را از تیم‌های پایه شروع کنیم.

 

کد خبر : ۳۸۸۲۵۲