خبرگزاری کار ایران

منصور برزگر در گفت‌گو با ایلنا:

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد تقریبا تکمیل شده است/در وزن 97- کیلوگرم کسی جز یزدانی را نداریم

برزگر می‌گوید: در وزن 97- کیلوگرم همه کشتی‌گیران ما را ناامید کرده‌اند و اگر رضا یزدانی به مسابقات نرسد بهتر است در این وزن کسی را به المپیک اعزام نکنیم.

منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی  کشتی آزاد در خصوص دیدارهای درون اردویی و ترکیب تیم ملی برای اعزام به المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: کادر فنی و شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد ترکیب تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های المپیک تقریبا به نتیجه نهایی رسیده‌ است. تنها در دو وزن شرایط به گونه‌ای است که باید کمی تامل کنیم.

او ادامه می‌دهد: تمامی کشتی‌گیرانی که همراه تیم ملی به مسابقات المپیک ریو اعزام خواهند شد، باتوجه به انتخابی تیم ملی و بر اساس گزارشات کمیته فنی و شورای فنی که بعد از هر تورنمت و مسابقه‌‌ای به فدارسیون ارائه شده است انتخاب شده‌اند.

برزگر به برگزاری انتخابی تیم ملی در وزن 125- کیلوگرم اشاره و خاطر نشان می‌کند: در این وزن به دلیل حضور کمیل قاسمی در مسابقات گزینشی المپیک، انتخابی تیم ملی  برگزار نشد. طبق نظر کادر فنی در وزن 125- کیلوگرم انتخابی بین کمیل قاسمی و پرویز هادی برگزار خواهد شد. انتخابی به صورت دو برد از سه بازی خواهد بود و روز چهاردهم تیر ماه برگزار می‌شود. این آخرین شانس این دو کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه چه کسی دوبنده وزن 97- کیلوگرم را به تن خواهد کرد می‌گوید: شاید اگر در این وزن کسی را به جز رضا یزدانی به المپیک اعزام کنیم اشتباه بزرگی انجام داده‌ایم و شرایط روانی را برای تیم ملی سخت خواهیم کرد. زیرا در این وزن کشتی‌گیر با کیفیتی حضور ندارد و تمامی نفرات ما را ناامید کرده‌اند. باید منتظر وضعیت رضا یزدانی باشیم تا ببینیم سرنوشت این وزن چه خواهد شد. رضا یزدانی در حال پیگیری تمرینات پرفشار است و روند بهبود مصدومیت را طی کرده است.

 

کد خبر : ۳۸۶۳۰۹