خبرگزاری کار ایران

با نظر منصوریان

استقلال یک دروازه‌بان خارجی جذب می‌کند

با توجه به بالا بودن احتمال دوری چند ماهه سید حسین حسینی از میادین؛ منصوریان جذب یک دروازه‌بان خارجی را در اولویت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  آن روز که کمیته انضباطی، حکم محرومیت مهدی رحمتی را صادر کرد و مشخص شد که این محرومیت در لیگ برتر فصل آینده اعمال خواهد شد استقلالی‌ها بسیار خوشحال بودند. از نظر آنها رسیدن رحمتی به فینال حذفی قرار بود یک جام برایشان داشته باشد و محرومیت فصل آینده هم با حضور دروازه‌بان دوم حل می‌شد اما حالا محرومیت این دروازه‌بان به معضل بزرگی برای استقلال تبدیل شده است.

با توجه به بالا بودن احتمال دوری چند ماه سید حسین حسینی از میادین؛ منصوریان جذب یک دروازه‌بان خارجی را در اولویت قرار داده است. آن هم در شرایطی که با کمبود جا در لیست استقلال مواجه است.

سرمربی استقلال فیلم بازی‌های یک دروازه‌بان خارجی را دیده و عملکرد او را پسندیده است و از باشگاه درخواست کرده تا مذاکرات جهت جذب این دروازه‌بان انجام بگیرد. گفته می‌شود به احتمال زیاد دروازه‌بان خارجی مدنظر استقلال در اردوی ارمنستان به جمع آبی‌ها اضافه می شود.

این در حالی است که با توجه به بازگشت رحمتی بعد از دو هفته ابتدایی لیگ و بهبود حسینی بعد از چند هفته، بعید به نظر می‌رسد این دروازه‌بان خارجی در طول مسابقات لیگ شانس زیادی برای بازی داشته باشد و در صورت پیوستن او به جمع شاگردان منصوریان، باشگاه استقلال باید هزینه یک فصل کامل را تنها به خاطر دو بازی ابتدایی لیگ به این بازیکن پرداخت کند.

 

کد خبر : ۳۸۴۵۷۳