خبرگزاری کار ایران

به دلیل سفر استقلال به قطر؛

عبداللهی: جلسه رسیدگی به پرونده رحمتی به تعویق افتاد / امیدواریم او حقایق را بگوید

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۵۱

رحمتی جزو بازیکنان خوش سابقه فوتبال ماست که امیدواریم با صداقت تمام مسائل را بازگو کند تا بتوانیم رای عادلانه ای در خصوص این پرونده صادر کنیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تعویق جلسه رسیدگی به پرونده سید مهدی رحمتی دروازه بان اسقلال خبر داد.

حسبن عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این خبر افزود: با توجه به سفر تیم استقلال به قطر جلسه رسیدگی به پرونده رحمتی که قرار بوده امروز یکشنبه با حضور اعضای کمیته انضباطی بر گزار شود به هفته آینده موکول شد.

وی در خصوص بررسی‌های این کمیته در مورد عکس های منتشر شده از رحمتی در مورد تخلفات وی در فضای مجازی اظهار داشت: نمی شود به طور قاطع در مورد صحت و سقم این عکس‌ها اظهارنظر کرد و منتظریم تا رحمتی با حضور در جلسه کمیته انضباطی واقعیت هایی را در این زمینه مطرح کند.

عبداللهی در پایان اظهار داشت: رحمتی جزو بازیکنان خوش سابقه فوتبال ماست که امیدواریم با صداقت تمام مسائل را بازگو کند تا بتوانیم رای عادلانه ای در خصوص این پرونده صادر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن بازیهای حساس استقلال در لیگ برتر رای این پرونده تا پیش از پایان سال صادر شود.

سید مهدی رحمتی در پایان دیدار ملوان و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مرتکب تخلفاتی شد که از چشم عکاسان حاضر در ورزشگاه پنهان نماند و این مسئله با ورود کمیته انضباطی و بررسی این موضوع در حال پیگیری است و به گفته حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در صورت تایید تخلفات احتمال محرومیت سنگین رحمتی وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز