خبرگزاری کار ایران

آمار مدافع جدید پرسپولیس

از لیگ قهرمانان آسیا تا جام‌جهانی باشگاه‌ها و بدون کارت قرمز

مدافع جدید سرخپوشان سابقه بازی در تیم جوانان استرالیا را دارد و با این تیم به جام جهانی جوانان راه یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی گولج مدافع جدید قرمزهای پایتخت سابقه بازی در جام باشگاه‌های جهان را دارد. او با یک متر و ۹۴ سانتی متر قد بعد از بیرانوند، بلندقدترین بازیکن پرسپولیس در این فصل است.

گولج فوتبال را در تیم اف.سی. سیدنی آغاز کرد و در سال ۲۰۰۸ با این تیم در لیگ جوانان حضور یافت. در همان سال در لیگ برتر استرالیا به میدان رفت و طی سه فصل حضور در این تیم فقط ۱۰ بازی انجام داد و با این تیم قهرمان شد.

 در سال ۲۰۱۱ به آدلاید یونایتد پیوست و اولین گل خود را در این تیم به ثمر رساند. بعد از ۲ و نیم فصل حضور در این تیم او راهی چین شد تا بازی در این کشور را تجربه کند.

اما حضور او در چین منتفی شد و به تیم سرشناس وسترن سیدنی واندرز پیوست، ولی به دلیل پر بودن لیست این تیم، گولج شانس بازی در لیگ استرالیا را از دست داد و فقط در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کرد. گولج در ۱۳ بازی برای این تیم به طور ثابت بازی کرد، ۳ پاس گل داد و در نهایت جام قهرمانی آسیا را بالای سر برد. نکته جالب اینکه او سازنده گل قهرمانی سیدنی در آسیا بود!

مدافع جدید پرسپولیس سابقه بازی در تیم جوانان استرالیا را دارد و با این تیم به جام جهانی جوانان راه یافت. در سال ۲۰۱۰ به تیم المپیک استرالیا راه یافت و در سال ۲۰۱۱ نیز توسط اوسیک به تیم ملی استرالیا دعوت شد.

 گولج در ۹۶ بازی باشگاهی موفق به زدن ۳ گل شده اما هرگز کارت قرمزی دریافت نکرده است. ارزش او در بازار نقل و انتقالات توسط سایت ترانسفرمارکت ۲۶۳ هزار پوند برآورد شده است. او در برخی از بازی‌ها برای تیم های خود در پست مدافع چپ نیز به میدان رفته است.

 

کد خبر : ۳۸۴۵۳۶