خبرگزاری کار ایران

نگاهی به اصلی‌ترین تیم مدعی قهرمانی؛ بی‌عیب و نقص

تراکتور را باید مدعی اول و اصلی قهرمانی دانست. تیمی که بالای سر این ستاره‌ها، امیرقلعه‌نویی را می‌بیند که کارش را خوب بلد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روزهایی که استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها با سروصدا و هیاهی زیاد در حال جذب بازیکن هستند و حتی لیست خریدشان در بعضی از مواقع به خاطر روکم‌کنی و کری‌خوانی با حریف تغییر می‌‌کند دو تیم همشهری دیگر بدون حاشیه و کل‌کل‌های رایج در حال تیم بستن و تقویت خود برای شروع لیگ برتر هستند. تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز و به خصوص تراکتور که تیمی در حد مدعی اصلی قهرمانی بسته است.

قلعه نویی در فصل نقل وانتقالات سربازهای زیادی را از دست داد.بازیکنانی بسیار موثر و کلیدی که هر کدام از آنها برای یک تیم یک وزنه به حساب می‌آمدند و جدایی همه آنها ضرر بزرگی به تراکتور زد. بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی و شاهین ثاقبی،آگوستو سزار و آلوز نانگ. با این حال قلعه‌نویی توانسته به خوبی جای این بازیکنان را پر کند. در حال حاضر این تیم سه خط بسیار قدرتمند دارد.

1462934_Teraktor-Sazi_Tabriz

درون دروازه تراکتور یکی از سه دروازه‌بان برتر لیگ ایران را در اختیار دارد. اخباری که شاید از نظر فنی در سطح دو رقیب دیگرش باشد اما بدون حاشیه بودن او را در سطحی متمایز قرار داده است.

خط دفاع اگر چه خط دفاع خوبی است اما شاید نسبت به سایر خطوط تیم که در حد عالی هستند در رتبه پایین‌تری قرار داشته باشد. دفاعی که با ترکیب بنگر، ایرانپوریان، سعید آقایی و خالد شفیعی به میدان خواهد رفت.

دو هافبک قدرتمند به نام عشوری و کیانی مقابل آنها بازی خواهند کرد. قدرت اصلی اما در خط هافبک است. جایی که کرار، نوری و سروش رفیعی یک مثلث زهردار را تشکیل داده‌اند که هر تیمی را می‌ترساند. خط حمله هم اگر حسن‌زاده به تبریز نرود، باز هم این تیم آنقدر مهاجم دارد که قلعه‌نویی برای انتخاب از میان آنها دچار مشکل شود. ادینیو، فرزاد حاتمی، مهدی شریفی و محمدحسن ابراهیمی.

نگاهی به این ترکیب نشان می‌دهد که تراکتور را باید مدعی اول و اصلی قهرمانی دانست. تیمی که بالای سر این ستاره‌ها، امیرقلعه‌نویی را می‌بیند که کارش را خوب بلد است.

 

 

کد خبر : ۳۸۴۱۸۴