خبرگزاری کار ایران

یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

ماراتن فولاد نوین و استقلال به وقت های اضافه کشید

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲۵

در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز برابر فولاد نوین اهواز قرار گرفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد و کار به وقت اضافه کشید.

دیدار دو تیم فولاد نوین و استقلال تهران با تساوی بدون گل در وقت های قانونی به وقت اضافه کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹ امروز(شنبه) استقلال در ورزشگاه غدیر اهواز برابر فولاد نوین اهواز قرار گرفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد و کار به وقت اضافه کشید.

در نیمه نخست فولاد نوین ابتکار عمل را بیشتر از استقلال در اختیار داشت و به ویژه از سمت راست به دروازه این تیم حمله کرد و در مقابل ضدحملات استقلال هم چند موقعیت را برای این تیم ایجاد کرد.

اوج حملات فولاد در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بود که سودی برای تیم میزبان نداشت تا این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

با آغاز نیمه دوم خسرو حیدری جایگزین آندرانیک تیموریان شد تا روش سنتی بازی استقلال با استفاده از ارسال روی دروازه جریان بگیرد و در این نیمه کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی کند. با این حال مهاجمان استقلال از این فرصت‌سازی‌ها استفاده نکردند.

مهمترین موقعیت استقلال در دقیقه ۷۰ بود که محمد قاضی دروازه میزبان را هدف گرفت اما دروازه‌بان فولاد نوین توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی علیرضا رمضانی جایگزین پژمان نوری شد تا شاید گره بازی برای تیم قلعه‌نویی باز شود اما این تغییر تاکتیکی هم ثمربخش نشد. استقلالی‌ها که نمی‌خواستند بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود در دقیقه ۷۵ توسط سجاد شهباززاده به یکقدمی گل رسیدند، جایی که او در مصاف تک به تک با سنگربان فولاد ناکام ماند.

حملات استقلال در دقایق پایانی هم نتیجه نداشت تا بازی در پایان ۹۰ دقیقه بدون گل مساوی شده و کار به وقت اضافه کشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز