خبرگزاری کار ایران

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران مغلوب قطر شدند

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا مغلوب نمایندگان قطر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیا از امروز (جمعه) با حضور هشت کشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) در شهر کارینز استرالیا آغاز شد.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه این رقابت ها به مصاف نمایندگان قطر رفتند و با پذیرش شکست دو بر یک برابر این تیم ها از گردونه رقابت های انتخابی المپیک حذف شدند.

تیم ملی الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) به مصاف جفرسون و شریف دو بازیکن برزیلی قطر رفتند و در ست نخست 21 بر 16 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم 21 بر 15 و 15 بر 10 مغلوب این تیم شدند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز (عبدالحامد میرزاعلی و کمال قریشی) در ست نخست مسابقه با نماینده قطر که دو بازیکن برزیلی و سنگالی را در خدمت داشت، 21 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم 21 بر 18 و 15 بر 13 مغلوب شدند.

در سه دیدار دیگر مرحله نخست این رقابت ها که یک حذفی برگزار شد، تیم های قزاقستان، چین و استرالیا به پیروزی رسیدند و به همراه قطر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه نهایی قطر به مصاف قزاقستان می رود و تیم های چین و استرالیا نیز با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

تیم های ایران، نیوزلند، اندونزی و ژاپن نیز از دور رقابت ها حذف شدند. قهرمان مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک سهمیه مستقیم المپیک 2016 ریو به دست می آورد.

تیم های دوم و سوم نیز به رقابت های انتخابی بین قاره ای سوچی روسیه که با حضور تیم های دوم و سوم قاره های دیگر از 16 تا 20 تیرماه برگزار می شود، صعود می کنند.

 

کد خبر : ۳۸۳۹۸۱