خبرگزاری کار ایران

وضعیت حسن‌زاده و ماشین‌سازی پیچیده‌ شد

آیا حسن‌زاده برای بازی به تبریز خواهد رفت یا می‌تواند به تیمی که خودش علاقه دارد بپیوندد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از این که خبر صدور رضایت‌نامه مسعود حسن‌زاده، بازیکن ذوب‌آهن برای تیم ماشین‌سازی منتشر شد این بازیکن حضورش در این تیم را تکذیب کرد و گفت که از توافق دو باشگاه خبر ندارد.

مسعود حسن زاده دیروز خبر حضور خود در ماشین سازی را تکذیب کرد و همین مساله قضیه انتقال این بازیکن را کمی پیچیده کرده است. این طور که شنیده می‌شود باشگاه ماشین‌سازی با پرداخت مبلغ میلیاردی، توانسته در میان تیم‌هایی از جمله صنعت نفت آبادان، سایپا و استقلال و پرسپولیس رضایت‌نامه این بازیکن را از باشگاه ذوب‌آهن دریافت کند و حسن‌زاده چاره‌ای به جز رفتن به تبریز ندارد. مگر این که تیمی که خواهان جذب اوست با ماشین‌سازی مذاکره کرده و مبلغی که ماشین‌سازی به ذوب‌آهن پرداخته را به آنها برگردانند. در غیر این صورت حسن‌زاده باید به ماشین‌سازی بپیوندد.  

حسن‌زاده اولین بازیکن ذوب‌آهن بود که ساعاتی بعد از قهرمانی، عکسی از خود با جام منتشر کرده و اعلام کرد که از ذوب‌آهن جدا خواهد شد. شاید همین مساله باعث شده تا آذری و یحیی گل‌محمدی از دست او دلخور شده و به نوعی بخواهند رفتار او را تلافی کنند. با این همه اما این باشگاه ماشین‌سازی است که برای حسن‌زاده تصمیم می‌گیرد و این بازیکن نقش زیادی برای تعیین تیم فصل آینده‌اش نخواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۸۲۴۳۴