خبرگزاری کار ایران

ادامه گاف‌های عجیب در برنامه جام پانزدهم با هنرمندی احمدی و رحمانی

مجری برنامه جام پانزدهم از بازی خیالی ایران و اتریش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روزی از گاف سرهنگ علیفر در بازی لهستان و ایرلند بیشتر نمی‌گذرد که شب گذشته شاهد گاف تازه‌ای از مجری برنامه جام پانزدهم بودیم. اما اینبار نه اشتباهی از علیفر و خیابانی سرزده و نه از امیر دولاب.

محمدرضا احمدی، مجری برنامه جام پانزدهم و تهیه کننده برنامه آقای گزارشگر در مورد بازی دوستانه ایران و اتریش قبل از جام جهانی صحبت کرد. تا آنجا که ذهن ما و هوادارن فوتبالی یاری می‌کند، تیم ملی ایران قبل از  جام جهانی هیچ بازی دوستانه‌ای با اتریش انجام نداده است. تنها بازی ایران و اتریش به 16 سال پیش یعنی سال 2000 برمی‌گردد که در آن بازی اتریش موفق شد پنج بر یک ایران را شکت دهد.

ایران قبل از جام جهانی در پایتخت اتریش، سه دیدار تدارکاتی با بلاروس، آنگولا و مونته‌نگرو انجام داده است. احتمالا دلیل اشتباه محمدرضا احمدی انجام بازی‌های دوستانه ایران در اتریش بوده است.

اما اتفاق جالب دیگر این برنامه ، تایید بازی با اتریش توسط بختیار رحمانی، مهمان برنامه بود. او در حالی از بازی سخت مقابل اتریش و  آلابا حرف زد که در سال 2000، هنگام تنها بازی ایران و اتریش 9 سال داشته است و آلابا فقط کودکی 8 ساله بوده است.

اشتباه سهوی در همه کارها به وجود می‌آید و هیچکس نمی‌تواند بگوید در کارش اشتباهی نداشته است. اما بهتر است کارشناسان و مجریان برنامه جام پانزدم، قبل از شروع پخش زنده برنامه‌ای که میلیون‌ها بیننده دارد،‌ صحت اطلاعاتشان را چک کنند تا چنین گاف‌های در برنامه ندهند.

 

کد خبر : ۳۸۲۲۲۴