خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

ساحلی بازان ایران حریف اتریش نشدند/ بازی با برزیل حساس تر شد

تیم والیبال ساحلی کارگران ایران مقابل اتریش شکست خورد تا بازی فردا با برزیل حساس تر شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، در دومین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری که در شهر لینیانوی ایتالیا در حال پیگیری است تیم والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود مغلوب اتریش شد.

در این دیدار که از ساعت 16:30 به وقت محلی( 19 به وقت تهران) آغاز شد شاگردان حمید حق بین در ست نخست 21 بر 19 شکست خوردند تا حریف اروپایی که در بازی قبل خود مغلوب برزیل شده بود خودی نشان دهد.

ست دوم با برتری ایران همراه بود و ساحلی بازان کارگری موفق شدند 22 بر  20 مقابل قرمزپوشان اتریش به برتری برسند تا کار به ست سوم کشیده شود.

در ست سوم اگرچه بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم ولی اتریشی ها بهتر عمل کردند و موفق شدند 15 بر 12 نتیجه را به سود خود رقم بزنند تا بازی را 2 بر یک برنده از زمین خارج شوند.

ساحلی بازان ایران صبح امروز در 2 ست تیم فرانسه را از پیش رو برداشته بودند.

شاگردان حق بین فردا ساعت 11 به وقت محلی(13:30 به وقت ایران) با تیم قدرتمند برزیل روبرو خواهند شد.

ابوالحسن فیروزآبادی(قائم مقام وزیر کار)، غلامرضا شعبانی بهار(معاون توسعه همگانی وزیر ورزش)، حسن زمانی(رئیس دفتر علی لاریجانی) و احمد حسین زادگان(رئیس فدراسیون ورزش کارگری) از نزدیک به تماشای این دیدار نشستند.

چهارمین دوره رقابت های جهانی ورزش های کارگری از 18 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شده که تا 24 خردادماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

 

کد خبر : ۲۸۲۷۵۱