خبرگزاری کار ایران

منصوریان: ملی‌پوشان استقلال می‌توانند با لباس شخصی در اولین جلسه تمرینی حاضر شوند

سرمربی تیم فوتبال استقلال برنامه شروع تمرینات این تیم در فصل آینده را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در خصوص برنامه شروع تمرینات استقلال گفت: از روز پنج شنبه 27 خرداد ماه کلیه بازیکنان استقلال باید پیش از ساعت 18 در رختکن کمپ مرحوم حجازی همراه با لوازم ورزشی حاضر شوند تا دور جدید تمرینات استقلال آغاز شوند.

وی افزود: این موضوع شامل بازیکنانی که در لیست کارلوس کی‌روش سرمربی محترم تیم ملی حضور دارند نمی‌شود. ملی پوشان استقلال می توانند با لباس شخصی در این جلسه تمرینی حاضر شوند تا من جلسه ای با سرمربی تیم ملی برگزار کنم و برنامه بدنسازی و استراحت بازیکنان با تیم ملی هم خوانی داشته باشد.

سرمربی استقلال در خصوص این نکته که همه بازیکنان باید تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند، تصریح کرد: ما برای همه بازیکنانی که جذب کردیم چک ابتدایی را انجام دادیم و دکتر نوروزی تاییدیه اولیه را به ما داده اند اما برای ثبت نهایی قرارداد باید تست پزشکی انجام شود که این موضوع بر عهده دکتر امین نوروزی است و پس از تایید ایشان قرارداد بازیکنان ثبت نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: ما برای همه بازیکنان تاییدیه اولیه دکتر نوروزی را داشتیم اما امکان ندارد قرارداد بازیکنی بدون تایید دکتر نوروزی ثبت شود.

*جلسه منصوریان و دکتر نوروزی برای بررسی آخرین وضعیت تیم برگزار شد.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال جلسه 3 ساعته ای را با دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال برگزار کرد و طرفین در خصوص مسایل مختلف با یکدیگر گفت و گو کردند. با توجه به تاکید منصوریان به رعایت نکات پزشکی و تغذیه ای، طرفین در مورد برنامه های کامل تغذیه ای و پزشکی تیم، مصدومیت ها و نوع بدنسازی و آماده سازی تیم برای فصل آینده صحبت کرده و برنامه کامل تیم از شروع تمرینات تا آغاز بازیهای لیگ، در اختیار دکتر نوروزی قرار گرفت تا معاون پزشکی استقلال در جریان جزئیات برنامه های تیم قرار بگیرد و هماهنگی لازم و دقیق میان سرمربی و معاون پزشکی استقلال وجود داشته باشد.

 

کد خبر : ۳۸۱۳۸۷