خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۰۱

سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت صبح این تیم حضور نداشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی که روز گذشته در سالن و دور از چشم اصحاب رسانه تمرین کرده بود، امروز در زمین پژوهشگاه صنعت نفت حاضر شد و به تمرین پرداخت که حاشیه های مربوط به این تمرین را در ادامه مشاهده می فرمایید.

 تمرین راس ساعت 10:30 دقیقه و با حضور 18 ملی پوش استارت خورد.

 سرمربی تیم ملی پیش از آغاز رسمی تمرین جلسه کوتاهی با افشین پیروانی برگزار کرد.

 مارکار آقاجانیان، دن گاسپار، مهرداد خانبان و اوسیانو کروز به عنوان دستیاران کارلوس کی روش نیز در این تمرین حضور داشتند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

 تمرین با تقسیم بازیکنان در چهار گروه و بازی آقا وسط استارت خورد تا بازیکنان برای شروع رسمی تمرین آماده شوند.

 ملی پوشان استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن طبق اعلام قبلی در تمرین امروز نیز حضور نداشتند و بعد از پایان بازی های تیم های خود در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به اردو اضافه خواهند شد.

 غیبت وریا غفوری که در تمرین روز گذشته حضور یافته بود از نکات جالب توجه تمرین امروز بود و دلیل آن هنوز مشخص نیست.

 سردار آزمون، سعید عزت اللهی، علیرضا حقیقی، اشکان دژآگه، پژمان منتظری لژیونرهایی بودند که در تمرین امروز نیز غیبت داشتند.

 بازیکنان با پیراهن های سرخی که اسپانسر جدید برای آنها در نظر گرفته بود در تمرین حضور یافتند.

 بعد از تمرین آقا وسط، بازیکنان زیر نظر مارکار آقاجانیان نرم دوی را آغاز کردند.

علیرضا بیرانوند و نیما میرزازاد، دو دروازه بان فعلی تیم ملی جدا از سایر بازیکنان و زیر نظر دن گاسپار تمرینات اختصاصی را دنبال می کنند.

آیتم بعدی تمرین نیز زیر نظر مارکار آقاجانیان برگزار شد و او در هنگام پاسکاری با دمیدن سوت باید بازیکنان در گروه های زوج دور هم جمع می شدند در غیر اینصورت جریمه می شدند.

 علی نظر محمدی، سرمربی سابق داماش امروز در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و در گوشه ای از زمین مشغول یادداشت برداری بود.

طبق دستور کارلوس کی روش گروهی از ساختمان مجاور محل تمرین تیم ملی، تمرین بازیکنان را فیلمبرداری کردند تا آن را در انتها در اختیار کادرفنی قرار دهند.

در اواسط تمرین دوباره کی‌روش بازیکنان را جمع کرده و مراحل بعدی تمرین را توضیح داد و پس از آن بازیکنان در دو گروه روبروی یکدیگر قرار گرفت و پاس‌های بلند طولی را تمرین کردند.

 آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی که مقطع پایانی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در تمرین امروز بدون مشکل حضور یافت.

 فوتبال درون تیمی پایان بخش تمرین امروز بود و بازیکنان در دو گروه و زیر نظر کارلوس کی روش به اجرای خواسته های او پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز