خبرگزاری کار ایران

جام جهانی جایزه بزرگ شمشیربازی-روسیه

پاکدامن و رهبری به مرحله حذفی صعود کردند/باهر حذف شد

در مسابقات جهانی روسیه 3 نماینده کشورمان به نام‌های علی پاکدامن، فرزاد باهر و محمد رهبری در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسابقات جام جهانی شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه در شهر مسکو آغاز شد و در ابتدای کار 3 نماینده کشورمان به نام‌های علی پاکدامن، فرزاد باهر و محمد رهبری در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

در این رقابت‌ها علی پاکدامن که سهمیه المپیک را برای کشورمان کسب کرده در این پیکارها با پیروزی مقابل نمایندگان ایتالیا، انگلیس، ژاپن، لهستان و بلغارستان و شکست مقابل شمشیرباز میزبان به جدول 32 نفره راه یافت.

فرزاد باهر که نسبت به 3 شمشیر باز دیگرمان کم تجربه‌تر است در دیدار با حریفانی از چین، فرانسه، آمریکا، آلمان و هنک گنگ شکست خورد و تنها پیروزی‌اش مقابل نماینده روسیه بود اما در نهایت از حضور در جدول 64 نفره بازماند.

محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان شمشیربازانی از روسیه، ایتالیا و گرجستان را شکست داد و مقابل نمایندگان اوکراین، قزاقستان و لهستان نتیجه را واگذار کرد.

با نتایج به دست آمده پاکدامن و رهبری به جمع 32 بازیکن برتر راه یافتند.

مجتبی عابدینی که سهمیه المپیک را کسب کرده است به دلیل بالا بودن رنکینگش به طور مستقیم راهی جدول 16 نفره شد و حالا منتظر حریفان خود است.

این رقابت ها از امروز آغاز و فردا به پایان می‌‌رسد.

 

کد خبر : ۳۷۵۰۶۳