خبرگزاری کار ایران

برای روزهای خوب جنوب؛ پیروزی امید در سال 95

این روزها در جنوب 7 روز و 7 شب است که جشن و پایکوبی است. از قهرمانی در لیگ برتر گرفته تا صعود به لیگ برتر.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جشن استان خوزستان تکمیل شد. این روزها خوزستان شباهتی به شهر همیشگی ندارد. جشن و پایکوبی چند روزه؛ این اتفاقی‌ است که مردم جنوب به آن عادت دارند. هر چند رنج‌های‌شان نیز کم نیست. هفته گذشته جشن قهرمانی استقلال خوزستان و این هفته جشن صعود "برزیل" شان به لیگ برتر؛ انگار معجزه، سفری به خوزستان داشته. سفری از این شهر به شهر دیگر. سفری که سوغاتش جشن و پایکوبی و خوشحالی برای مردم این شهر است.

اگر لیگ برتر امسال یک جای خالی بزرگ به نام شمال و دریاکنارش دارد اما تا دلتان بخواهد می‌توانید جاهای خالی را با تکنیک ناب جنوبی، سختکوشی،اراده و تمام خصوصیات ناب جنوب پر کنید.

سال 95 سال میمونی برای جنوب بوده. نه تنها در فوتبال که آنها در بسکتبال هم قهرمان شده‌اند. تنها نقطه تاریک در این میان سقوط استقلال اهواز به لیگ یک بود. سقوط تیمی که با حضور آدم‌های ناکارآمد با وجود کلی استعداد و پتانسیل خیلی زود سقوطش قعطی شد.

پیروزی جنوب فقط پیروزی یک تیم یا یک شهر نیست. بلکه پیروزی رویاست. پیروزی امید است.حالا دیگر هر تیم کوچکی،هر تیم بی‌پول دیگری لیگ را با امید شروع می‌کند. دیگر هر تیمی که از رقابت با پولداران و ستاره‌های نامدار لیگ ناامید شد می‌تواند استقلال خوزستان و نفت آبادان را به یاد بیاورد و با انرژی مضاعف تلاش کند.

 

کد خبر : ۳۷۲۱۱۰