خبرگزاری کار ایران

برخی تیم‌ها با نفرات اصلی نمی‌آیند اما نباید از آنها غافل شویم

مشتاقی: رقیب اصلی ما روسیه است

مشتاقی می‌گوید ما بهترین و با کیفیت‌ترین کشتی‌گیران را در اختیار داریم که می‌توان حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرد.

بهرام مشتاقی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی ایران در خصوص مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی- شیراز که تیم ملی ایران با نفرات کامل در آن شرکت دارد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی کشتی ایران به لحاظ میزبانی ایران در این رقابت‌ها با تیم کامل شرکت کرده‌ است تا با تمام قوا هم با کسب مقام قهرمانی راهی المپیک شویم و هم نفرات خود را برای المپیک بهتر بشناسیم. تنها نفر غایب در جام‌جهانی شیراز حمید سوریان است که به دلیل وزن کم کردن در مسابقات گزینشی المپیک با صلاحدید کادر فنی استراحت می‌کند تا برای مسابقات آینده تیم ملی کشتی فرنگی قبل از المپیک شرایط بهتری داشته باشد.

او ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه تیم‌های شرکت کننده گفته‌اند با تیم اصلی خود در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنند ولی نباید از آنان غافل بود زیرا همه سعی می‌کنند برای کسب نتیجه بهتر در المپیک از بازی‌های جام‌جهانی استفاده کنند و ترکیب خود را بهتر بشناسند. در این رقابت‌ها رقیب اصلی ما روسیه خواهد بود که در صورت پیروزی برابر هم گروهی‌ها در فینال با آنها روبه‌رو خواهیم شد. در گروه ما تیم‌های ترکیه و آذربایجان با کشتی‌گیران جوان خود به شیراز آمده‌اند که مبارزه با آنها می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی ما باشد.

مشتاق ادامه می‌دهد: تیم ملی کشتی فرنگی ما نسبت به المپیک لندن با تجربه‌تر شده ولی نمی‌توان چیزی را در ورزش پیش‌بینی کرد. آنچه مشخص است ما یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کشتی گیران فرنگی جهان را در اختیار داریم و می‌توان روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با اشاره به یکسان بودن امکانات ورزشی که در اختیار تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داده شده است، در مورد انتقادات محمد بنا می‌گوید: همه امکاناتی که در فدراسیون وجود دارد بین تیم‌های ملی آزاد و فرنگی مشترک است. اینکه انتقاد محمد بنا  از کجا و چه کسی بوده نمی‌دانم ولی مطمئنم که از فدراسیون کشتی انتقادی ندارد زیرا وضعیت در فدراسیون به خوبی پیش می‌رود.

 

کد خبر : ۳۷۲۰۹۹