خبرگزاری کار ایران

نتایج روز نخست شمشیربازی قهرمانی جهان در اسپانیا

در نخستین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در اسپانیا علی پاکدامن و فرزاد باهر با برتری برابر حریفان خود به جمع ۶۴ نفر پایانی صعود کردند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان اسپانیا علی پاکدامن در دور اول برابر نمایندگانی از آمریکا، مجارستان، انگلیس کلمبیا، اسپانیا به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در جدول حذفی برابر شمشیربازی از بلاروس به برتری دست یافت و به جدول 64 نفره صعود کرد. پاکدامن امروز باید در مقابل واگنر آلمانی قرار بگیرد.

فرزاد باهر ارسباران، دیگر شمشیرباز کشورمان در روز نخست در برابر حریفانی از ترکیه، اسپانیا، مجارستان به برتری دست یافت سپس مقابل شمشیربازانی از گرجستان و برزیل  پیروز شد و به جدول ٦٤ نفره صعود کرد. وی امروز مقابل حریفی از روسیه قرار خواهد گرفت.

محمد رهبری نیز برابر نمایندگان اسپانیا، هنگ‌کنگ، شیلی، انگلیس و کلمبیا به برتری رسید. وی در مرحله حذفی ابتدا حریفی از  هنگ‌کنگ را شکست داد اما در ادامه برابر شمشیربازی از فرانسه شکست خورد.

مجتبی عابدینی با توجه به قرار گرفتن در جمع ١٦ نفر اول  جهان به صورت مستقیم در جدول  ٦٤ نفره قرار گرفت و امروز مقابل حریفی از قزاقستان به میدان می‌رود.

مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا با حضور ١٨٧ شمشیرباز از ٣٧ کشور جهان در مادرید در حال برگزاری است.

 

کد خبر : ۳۷۰۹۴۳