خبرگزاری کار ایران

با کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز؛

تیم ملی بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۴۸

تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب ۳ نشان طلا، نقره و برنز موفق به کسب مقام قهرمانی بادی کلاسیک جهان شد.

تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب ۳ مدال مقام قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نهمین دوره رقابت های بادی کلاسیک قهرمانی جهان با حضور ۱۴۴ ورزشکار از ۳۶ کشور در دهکده ساحلی لانوسیا در نزدیکی مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شد که در پایان، تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب ۳ نشان طلا، نقره و برنز موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شد.

این عنوان در شرایطی به دست آمد که تیم ایران با ۵ نماینده، بیشترین فینالیست را در جمع تیم های شرکت کننده داشت.
محمد مهدی رانی پور در دسته قدی زیر ۱۸۰ سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافت. روح اله، میرنوراللهی در دسته قدی ۱۶۸ سانتی متر و در رقابتی میلی متری با حریف کره ای به مدال نقره رسید.

در دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر، تیم ملی ایران دو ورزشکار در جمع فینالیست ها داشت که حاصل کار رقابت آنها با حریفان، یک برنز توسط جواد سلطانی و یک عنوان چهارمی توسط مهدی پروانی بود. در دسته قدی ۱۷۵ سانتی متر، مجتبی ارزشمند به مقام ششم رسید.

شاهین فریدپور در دسته قدی بالای ۱۸۰ سانتی متر دیگر نماینده اعزامی کشورمان بود که نتوانست به جمع فینالیست ها راه یابد.
در جدول رده بندی نهایی توزیع مدال ها، پس از تیم ملی ایران، تیم اسپانیا با یک طلا، یک نقره، یک عنوان پنجمی و یک مقام ششمی به مقام نایب قهرمانی دست یافت، کره جنوبی با یک طلا و ۲ برنز و یک عنوان چهارمی بر سکوی سوم ایستاد، اوکراین با یک طلا و یک برنز و روسیه با یک طلا و یک عنوان پنجمی، عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست، امید جبلی رئیس کمیته داوران به عنوان داور، رضا سلطانی و علی نعمتی به عنوان مربیان تیم اعزامی را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز