خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:‌ سرمربی و کادر تیم ملی فوتبال بدانند که دولت به آنها توجه دارد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت:‌ حضور در جام جهانی بسیار مهم است و آقای تاج و گودرزی در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید حاشیه‌ها را به حداقل برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در نشست اعضای تیم ملی فوتسال خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: کاری که شما انجام می‌دهید و رضایت مردم را جلب می‌کنید شاید ما با چندین برابر هزینه هم نتوانیم انجام دهیم بنابراین کار شما بسیار مهم است و جای تقدیر و سپاس دارد.

وی افزود: موضوع المپیک برای دولت و ملت بسیار مهم است و قطعا دولت نسبت به چنین پدیده بزرگی بی‌تفاوت و یا کم‌تفاوت نخواهد بود و از وزارت ورزش می‌خواهم جداً این بحث را دنبال کند.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما قبول داریم که محدودیت‌هایی برای دولت وجود دارد، به هر حال کشوری بودیم که با تحریم روبرو بودیم واردات نفت از 2400 بشکه به یک میلیون بشکه رسیده بود و این در حالی است که منبع اصلی درآمد دولت نیز از نفت تامین می‌شود و باید حقوق کارمندان و پرسنل نیز پرداخت شود لذا شرایط اقتصادی دولت سخت است اما این سختی باعث نمی‌شود که اقدامات ما در بخش اجتماعی که ورزش هم شامل آن است ما را به لحاظ تامین اعتبار با نگرانی روبرو کند.

جهانگیری با تاکید بر توجه وزارت ورزش به بحث المپیک، به وضعیت فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: این فدراسیون همیشه مورد توجه مردم بوده و از جمله رشته‌های بسیار پراهمیت است. حضور در جام جهانی بسیار مهم است و آقای تاج و گودرزی در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید حاشیه‌ها را به حداقل برسانند. سرمربی و کادر تیم ملی فوتبال بدانند که دولت به آنها توجه دارد و باید این تیم به جایگاه واقعی خود توجه کند و به مسائل و مشکلات بوجود آمده توجه نکنند؛ دوستان انشاءالله آنها را برطرف خواهند کرد و اگر نیاز باشد دولت در این زمینه کاری انجام بدهد حتما انجام خواهد داد.

وی ضمن تقدیر از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های آسیایی، این اتفاق را بسیار حائز اهمیت و پرارزش توصیف کرد و گفت: ارزش این کار برای ما بسیار زیاد است و هیچ‌گاه کم نبوده و از تیم ملی فوتسال آقایان نیز که بچه‌های بااخلاقی هستند تشکر می‌کنم و با وجود اینکه می‌توانستند در این جلسه مشکلات خود را بیان کنند اما اخلاق و ادب را مورد توجه قرار دادند.

 

کد خبر : ۳۷۰۹۲۹