خبرگزاری کار ایران

پروین: این پرسپولیس باعث افتخار است

پیشکسوت اسطوره‌ای فوتبال ایران گفت: نگرفتن جام هیچ چیز از ارزش تیم کم نکرد. این پرسپولیس قهرمان است. بچه‌ها و هواداران نباید غصه بخورند و باید به آنچه اتفاق افتاد افتخار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از نظر من و بسیاری دیگر، پرسپولیس در این فصل مسابقات قهرمان بود چون کار بزرگی را با توجه به شرایطی که داشت، انجام داد.

وی ادامه داد: من به برانکو خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های تیم هم زحمت زیادی کشیدند و شایسته کار کردند. از مدیریت باشگاه و بویژه آقای طاهری هم تشکر می‌کنم که پس از دوره سختی که پرسپولیس پشت سر گذاشت، در این فصل شرایط خوبی ایجاد کرد.

پروین که بیشترین عناوین قهرمانی را در فوتبال ایران به خود اختصاص داده و از این جهت سرآمد مربیان ایرانی است، خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم با مشکلاتی که برایش وجود داشته، خود را از انتهای جدول به جایی می‌رساند که جام را به تفاضل گل می‌دهد یعنی قهرمان است. بچه‌های پرسپولیس و هواداران نباید غصه بخورند. این بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند و هواداران پرسپولیس هم جانانه و عالی از تیم خودشان حمایت کردند. به باشگاه و بچه‌های تیم می‌گویم از حالا باید خودتان را برای قهرمانی آسیا آماده کنند و ما هم کنارشان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این فصل یکی از بهترین سال‌های پرسپولیس از نظر بازی و نتیجه بود. تیمی که با فوتبال خوبش باعث شد به آن افتخار کنیم و نگرفتن جام هیچ چیز از ارزش‌های آن کم نمی‌کند.

 

کد خبر : ۳۷۰۸۴۰