خبرگزاری کار ایران

قهرمانی این فصل حق پرسپولیسی‌ها است

پروین: گسترش فولاد را ببریم، قهرمان می‌شویم

پیشکسوت اسطوره‌ای فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازی با گسترش فولاد را ببریم، صد در صد قهرمان هستیم و سال‌ها تجربه به من می‌گوید بازیکنان برای این پیروزی نباید به سایر بازی‌ها فکر هم بکنند، تنها باید روی کار خودشان در این بازی دقت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با شرایطی که پرسپولیس داشت مدیریت باشگاه و کادر فنی زحمت زیادی کشید تا تیم خود را از پائین جدول به صدر بکشد و حالا که پرسپولیس اینطور شده، واقعا حیف است که قهرمان نشود و به نظر من کلید قهرمانی در بازی پرسپولیس با گسترش فولاد تبریز است.

وی ادامه داد: الان کاری نداریم که چه اتفاقاتی باعث شد پرسپولیس پائین جدول برود اما کسی که در جایی مثل پرسپولیس کار فوتبال کرده است، می‌داند و می‌فهمد که جمع کردن تیم و کشیدن تیم از پائین به صدر جدول چقدر سخت است و مدیریت باشگاه و کادر فنی با تلاش‌ها و تدبیرهای خودشان، بازیکنان با همت و غیرتی که به خرج دادند و هواداران و تماشاگران با حمایتی که کردند، کار را به اینجا رساندند.

رکوردار قهرمانی‌ها در فوتبال ایران خاطر نشان کرد: پرسپولیس بیشتر از بقیه برای قهرمانی شانس دارد. فقط بچه‌ها باید حواسشان باشد که به هیچ چیزی غیر از بازی با گسترش و پیروزی در آن فکر نکنند. نباید کاری به بازی‌های دیگر یا سایر مسائل داشته باشند. فقط به گرفتن سه امتیاز فکر کنند. همان بازی خودشان را انجام بدهند، به امید خدا برنده می‌شوند و به نظر من اگر این بازی را ببرند، صد در صد قهرمان می‌شویم.

پروین تصریح کرد: الان مدیریت باشگاه از نظر مالی و آرامش و کادر فنی از نظر نظم و انضباط شرایط خوبی را ایجاد کرده‌اند. بازیکنان هم نشان داده‌اند که توانایی خیلی خوبی دارند و به امید خدا این فصل را با قهرمانی تمام کنند چون واقعا حق هواداران و آنها است.

مرد اسطوره‌ای فوتبال ایران در پایان اظهار کرد: در این شرایط نقش هواداران خیلی تعیین کننده است. اگر آنها صبر نداشتند و پشت تیم نبودند، پرسپولیس نمی‌توانست از آن شرایط خارج شود. ما همیشه مدیون این هواداران هستیم. پرسپولیس همه چیزش را از هوادارانش دارد. حالا در این دو بازی باید کار را تمام کنند. خیلی مهم است که حتی در تبریز هم ورزشگاه از پرسپولیسی‌ها پر شود و تشویق آنها، تیم را راه می‌اندازد.

 

کد خبر : ۳۶۸۶۱۵