خبرگزاری کار ایران

رحمتی بازیکن بزرگی است

مظلومی: هدفمان سهمیه بود و در آستانه رسیدن به آن هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:پیش از شروع فصل بارها اعلام کردیم هدفمان کسب سهمیه آسیایی است و هیچ قولی بابت قهرمانی ندادیم.

به گزارش ایلنا، به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی اظهار داشت: پیش از هرچیز باید از هواداران پرشمار استقلال عذرخواهی کنیم که نتوانستیم در این دیدار پیروز باشیم. تماشاگران استقلال برای این دیدار سکوها را پر کردند و حمایت خوبی از تیم محبوبشان داشتند اما متاسفانه نشد که پاسخ زحمت آنها با برد داده شود و از این بابت شرمنده ایم.

او افزود: روز یکشنبه همه هدف و تلاش ما کسب 3 امتیاز بود تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بمانیم. زود هم به گل رسیدیم و از روحیه و توانایی برای رسیدن به گلهای بعدی نیز برخوردار بودیم. به هیچ وجه قصد توجیح ندارم و شکست را می‌پذیرم اما ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و نتوانستیم موفق شویم.

سرمربی استقلال گفت: باید از زحمات مهدی رحمتی و عملکرد او هم تقدیر کنم. مهدی یک بازیکن بسیار خوب و اثرگذار برای استقلال است که درخشش و اثرگذاری او در بازیهای این فصل فراموش شدنی نیست. سایر بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند و از همه آنها ممنونم که با همه وجود برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.

سرمربی استقلال اظهار داشت: ما پیش از شروع فصل بارها اعلام کردیم هدفمان کسب سهمیه آسیایی است و هیچ قولی بابت قهرمانی ندادیم. برنامه ای هم که من به باشگاه دادم، هدف گذاری سال اول را کسب سهمیه آسیایی اعلام کردم و حالا هم در آستانه رسیدن به این هدف هستیم. ضمن این که به فینال جام حذفی رسیده و در آستانه کسب یک جام قرار داریم. استقلال در فصل جاری جوانگرایی خوبی هم داشت و جوان‌هایی در تیم چهره شدند که شاید کسی انتظارش را نداشت و بدون تردید این جوانها سرمایه های ارزشمندی برای استقلال در سالهای آینده خواهند بود و خیلی به تیم کمک می کنند. اما نکته مهم این است که نباید از بد شانسی‌های بسیار ما هم غافل شد. استقلال هفته های طولانی صدرنشین بود اما در میانه راه ریوالدو و کرار را از دست دادیم، چشمی مصدوم شد و عادل شیحی هم که برای تقویت تیم اضافه شد، در این چند بازی اخیر مصدوم بود. این خیلی برای ما بد بود و برایمان مشکل درست کرد. چنین مسایلی برای هر تیمی مشکلی اساسی محسوب می‌شود و به ما هم ضربه زد وگرنه برخلاف انتظارها، حتی توانایی قهرمانی هم داشتیم.

مظلومی در پایان اظهارات منتشر شده از سوی خودش در یکی از رسانه ها را تکذیب کرد و گفت: من هیچ صحبتی در خصوص مسائل مطرح شده انجام ندادم و با قدرت به کارم ادامه می دهم. فصل هنوز به پایان نرسیده و ما فینال حذفی و یک بازی لیگ را پیش رو داریم. من به این مسائل کاری ندارم و تمرکزم روی تیم است.

 

کد خبر : ۳۶۹۳۸۲