خبرگزاری کار ایران

بهترین گزینه برای استقلال خود مظلومی است

عبداللهی: نجف‌نژاد را نمی‌شناسم

مشاور سرپرست استقلال به صحبت‌های رئیس هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

نصراله عبداللهی، مشاور سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست روز گذشته این تیم برابر تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم که هم پرگل بود و هم جذاب. اما متاسفانه نتیجه بازی آنطوری نبود که ما و هواداران می‌خواستیم و 3 امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم.

وی در ادامه راجع به دلایل شکست استقلال در این بازی نیز اظهار داشت: استقلال از لحاظ نفری به هیچ قابل مقایسه با تراکتور نیست. تیم ما بسیار جوان است، ولی تراکتور مهره‌های زیاد و بسیار خوبی را دارد و تفاوت دو تیم در بازی دیروز همین مساله بود. البته بازیکنان جوان استقلال در کل فصل عملکرد خوبی داشته‌اند، ولی در این بازی تجربه تراکتورسازی در کنار اشتباهات فردی بازیکنان ما عامل اصلی برد این تیم بود.

مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره استقلال امروز خبر از برکنار پرویز مظلومی داده و گفته است وی در دو بازی آینده روی نیمکت آبی‌پوشان نخواهد نشست. عبدالهی در واکنش به این صحبت‌ها گفت: هیات مدیره باشگاه افراد باتجربه و خبره‌ای دارد و من اصلاً نمی‌دانم ایشان چرا این حرف‌ها را زده است. البته من مقداد نجف‌نژاد را نمی‌شناسم. اما برایم سوال است که وقتی هیات مدیره افراد باتجربه‌ای دارد، چرا باید چنین حرف‌هایی مطرح شود.

مشاور سرپرست استقلال پیرامون همین موضوع افزود: در این برهه از فصل که تیم یک بازی فوق حساس مثل فینال جام حذفی را در پیش دارد، اصلاً نباید راجع به چنین موضوعاتی صحبت کرد. هیچ آدم منطقی در این شرایطی اینطور حرف‌ نمی‌زند و این‌ها حرف‌های آدم‌های غیرمنطقی است. بهترین گزینه برای استقلال خود مظلومی است.

نصراله عبداللهی در پایان با اشاره به بازگشت دوباره استقلال به شرایط ایده‌آل گفت: شک نکنید این تیم همانطور که بعد از دربی به شرایط خوب بازگشت، باز هم بعد از این بازی به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد و در فینال جام حذفی همه چیز را جبران خواهد کرد. تیم جوان است و طبیعی است بعضی وقت‌ها چنین مسائلی رخ بدهد.

 

 

کد خبر : ۳۶۹۳۴۵