خبرگزاری کار ایران

آیا تنها مظلومی مقصر ناکامی‌ استقلال است؟

وقتی بازنده‌ها توپ را به زمین یکدیگر می‌اندازند

رئیس هیات مدیره استقلال که مسبب ناکامی‌ها استقلال را فقط مظلومی می‌داند همانقدر در نتایج آبی‌ها مقصر است که افشارزاده و مسعود معینی تقصیر دارند و همه اینها همان قدر مقصرند که وزارت ورزش.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مقداد نجف‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال در رسانه‌ها تاکید کرده است که سرمربی این تیم باید تغییر کند و استقلال با مظلومی به جایی نخواهد رسید.

امروز و بعد از این ناکامی‌ها، نه تنها نجف‌نژاد بلکه تک‌تک اعضای هیات مدیره استقلال باید پاسخگو باشند. رئیس هیات مدیره استقلال همانقدر در نتایج آبی‌ها مقصر است که افشارزاده و مسعود معینی تقصیر دارند.

افشارزاده در حساس‌ترین شرایط لیگ و در گیر و دار فصل نقل و انتقالات، برای دیدن خانواده‌اش به‌ آمریکا سفر کرد. بعد از آن هم با اظهار نظرهای عجیب خود باعث تهییج رقبا به خصوص پرسپولیس شد. او پس از باخت در داربی و بعد از آنکه استقلال دو برد پیاپی به دست آورد بیانیه‌ای صادر کرد و گفت:‌ «شاید زمانی که محسن ترکی سوت پایان دربی هشتاد و دوم را به صدا درآورد، خیلی‌ها کار استقلال را تمام شده و لیگ برتر را برباد رفته می‌دانستند. گروهی دیگر حتی شانس استقلال را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم از دست رفته توصیف می‌کردند و ما را در فینال جام حذفی هم از پیش باخته قلمداد کردند...»

از ابتدای فصل تا به حال، برخی رسانه‌ها نسبت به دو شغله بودن افشارزاده واکنش نشان داده‌اند و به حضور همزمان او در یکی از کلیدی‌ترین پست‌های وزارت ورزش و سرپرستی استقلال تذکر دادند. مسئولیت‌هایی که غیر قانونی به نظر می‌رسید. چون او بازنشسته بود. حالا افرادی که در وزارت ورزش از دو شغله بودن او و همچنین از سیستم سرپرستی باشگاه استقلال دفاع کردند امروز باید به هواداران استقلال پاسخگو باشند.

پرسپولیس و استقلال تا کنون با شیوه مدیریت از راه دور به قهرمانی نرسیده اند. البته طاهری هم در پرسپولیس سرپرست است اما مثل افشارزاده در وزارت پست ندارد. البته حضور مربی‌ مثل برانکو هم در مدیریت خوب این تیم تاثیر زیادی داشته است.

بنابراین هواداران استقلال امروز این حق را دارند که از وزارت ورزش، رئیس هیات مدیره استقلال، آقای سرپرست و دیگر اعضای هیات مدیره پاسخ‌های قانع کننده بخواهند. تک‌تک این افراد در ناکامی‌های اخیر آبی‌پوشان نقش داشته‌اند اما نجف‌نژاد تصمیم گرفته توپ را به زمین مظلومی بیندازد. گویی این طنز تلخ ماجرا است که بازنده‌ها برای فرار از پاسخگویی به هواداران دیگری را نشان می‌دهند.

کد خبر : ۳۶۹۲۸۰