خبرگزاری کار ایران

نتایج سال گذشته را جبران می‌کنیم؛

خرسندنیا: قرار گرفتن در لیست قلعه‌نویی افتخار بود / می‌خواهم در استقلال به حق‌ام برسم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۸۵

زمانی که نظری جویباری با من تماس گرفت و گفت در لیست قلعه‌نویی هستم خیلی خوشحال شدم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا قدر این فرصت را بدانم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.

هافبک جدید استقلال با بیان اینکه آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس است، گفت: خوشحالم به عنوان یک بازیکن جوان و شهرستانی امسال در لیست قلعه‌نویی قرار گرفتم و به استقلال آمدم.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: از اینکه به استقلال آمدم خیلی خوشحالم و هدفم این است تا در این تیم به حق فوتبالی‌ام برسم و سهم کوچکی در موفقیت‌های استقلال داشته باشم.

هافبک دفاعی استقلال ادامه داد: زمانی که نظری‌جویباری با من تماس گرفت و گفت در لیست قلعه‌نویی هستم خیلی خوشحال شدم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا قدر این فرصت را بدانم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم.

وی در مورد مدت قرارداد خود یادآور شد: قرارداد من یک سال قطعی و ۲ سال توافقی است و امیدوارم آنقدر عملکرد خوبی داشته باشم که تا پایان این قرارداد در استقلال بمانم.

خرسندنیا در مورد اینکه آیا به عنوان یک بازیکن جوان می‌تواند در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد، گفت: در پست من بازیکنان با تجربه‌ای نظیر امید ابراهیمی و مهدی کریمیان حضور دارند که جزو بازیکنان با تجربه لیگ محسوب می‌شوند، اما چیزی دور از دسترس نیست و تمام هدف من این است که تا آنقدر خوب تمرین کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال در فصل نقل وانتقالات توانسته بازیکنان مورد نظر را جذب کند و جایگزین نفرات جدا شده این تیم نماید، اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال نفرات خوب و جوانی نظیر فروزان، فخرالدینی، شهباززاده و ابراهیمی را به خدمت گرفته و با تمدید قرارداد بازیکنان با تجربه فصل قبل نظیر برهانی، قاضی، عمران‌زاده و… تیم کاملی را در اختیار دارد و می‌تواند به عنوان یک مدعی در لیگ آینده مطرح باشد.

هافبک مشهدی و ۲۶ ساله استقلال تصریح کرد: قلعه‌نویی آنقدر تجربه دارد که با یارگیری خوب تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای فصل جدید آماده کند.

خرسندنیا هدف‌گذاری استقلال را در لیگ چهاردهم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر عنوان کرد و افزود: می‌خواهیم امتیازاتی که سال گذشته استقلال از دست داد را جبران کنیم و با کسب قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ خاطرات تلخ سال گذشته را از ذهن هواداران پاک کنیم.

وی در مورد شروع تمرینات فصل جدید استقلال نیز یادآور شد: تمرینات تیم از ۲۴ خرداد با کارهای بدنسازی زیر نظر حاج قاسم شروع شد و بعد از ظهرها تمرینات هوازی و توپی را زیر نظر قلعه نویی دنبال می‌کنیم و خوشبختانه تیم در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد و با تمرینات بانشاط به مرور به شرایط آرمانی دست پیدا می‌کنیم. قرار است اواسط تیرماه هم به اردوی ترکیه اعزام شویم تا تمرینات خود را در این اردوی خارجی پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز