خبرگزاری کار ایران

پیش بازی‌ لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهانی‌ها به کمک تراکتورسازان می‌روند؟/ ذوب‌آهن و دغدغه کسب یک امتیاز

آخرین دیدارهای نمایندگان ایران در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین دیدارهای نمایندگان ایران در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا برگزار می‌شود.

سپاهان-الاتحاد عربستان؛ زردپوشان اجازه صعود می‌دهند؟

فردا از ساعت 19:30 تیم فوتبال سپاهان درعمان میزبان الاتحاد عربستان است. در دور رفت که الاتحاد در قطر وظیفه میزبانی از سپاهان را داشت توانست نماینده ایران را با نتیجه 4 بر صفر شکت دهد و نه تنها امیدهای سپاهان را برای صعود به باد دهد بلکه بعد از این باخت، سرمربی سپاهان هم استعفا داد. سپاهانی‌ها که این روزها حال و روز خوشی ندارند و یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارند حالا با سرمربی موقت خود، قاسم زاغی نژاد باید به مصاف نماینده عربستان برود. البته این بازی برای الاتحاد عربستان تشریفاتی نیست و برای صود نیاز به برد دراین بازی دارد. نکته اینجاست که اگر سپاهانی‌ها بتوانند از پس این تیم برآیند و آنها را از صعود بازدارند هم انتقام شکست در بازی رفت را می‌گیرند و هم به نوعی به تیم تراکتورسازی تبریز کمک می‌کنند. زیرا تراکتورسازی که حالا صدرنشین گروه C دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده است باید با تیم دوم گروهی که سپاهان در آن بازی می‌کند برود. بنابراین اگر سپاهان الاتحاد را شکست دهد، تراکتورسازی باید به مصاف نماینده امارات و یا ازبکستان برود و دیگر دردسرهای بازی در کشور ثالث را ندارد.

النصر عربستان- ذوب‌آهن؛ یک تساوی تا صدرنشینی

تیم فوتبال ذوب‌آهن فردا از ساعت 21:45 به مصاف نماینده عربستان می‌رود. تیم اصفهانی توانست در بازی رفت که درعمان و به میزبانی نماینده ایران برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر پیروز از میدان خارج شود و حالا تنها به یک تساوی نیاز داشته باشد تابتواند با خیال راحت به عنوان صدرنشین به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. البته ذوب‌آهن دلایل دیگری هم برای با انگیزه بودن در این مسابقه دارند. بعد ازمسائلی که بر سر انتخاب کشور ثالث برای میزبانی نمایند‌گان ایران و عربستان بوجود آمد و برای انتقام از تیم عربستانی پا به میدان می‌گذارد و همچنین با این پیروزی می‌توانند با شایستگی و با روحیه بهتری به دور بعد بروند.

از طرف دیگر النصر که تیم سوم این گروه است برای صعود باید ذوب‌آهن را شکست دهد و سپس چشم به نتیجه بازی دیگر این گروه داشته باشد.

کد خبر : ۳۶۷۰۵۶