خبرگزاری کار ایران

عباسی: ما شایستگی ماندن در لیگ برتر را داریم

مدیرعامل سیاه جامگان دلیل شکست این تیم در برابر صبا را اشتباهات داوری می‌داند.

محمدرضا عباسی، مدیر عامل تیم سیاه‌جامگان در خصوص شکست برابر صبای قم و خطر سقوط که همچنان این تیم را تهدید می‌کند به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در برابر صبا قم ما شایسته برنده شدن بودیم که با اتفاقات فوتبالی بازی را واگذار کردیم. گل به خودی باعث شکست ما در مقابل تیمی شد که ما بهتر از آنها بازی کردیم. متاسفانه داوری هم در شکست این روزهای حساس لیگ نقش داشت و گل سالم ما را مردود اعلام کرد تا ما بدون کسب نتیجه به مشهد بازگردیم.

او ادامه داد: ما برای ماندن در لیگ برتر با یکی از تیم‌های ریشه‌دار ایران رقابت می‌کنیم که بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد ولی سیاه‌جامگان هم با توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهد نمی‌تواند تیم سقوط کننده باشد. بازی هفته آینده در اصفهان از حساسیت بالایی برخوردار است که امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم در غیر این صورت کار برایمان سخت خواهد شد.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در مورد بازی هفته پایانی این تیم که میزبان ملوان خواهد بود، گفت: تقابل تیم‌های مشهدی با ملوان همیشه حساس بوده است و با توجه به تجربیات گذشته و حضور هواداران مشهدی در ورزشگاه، ملوان کار دشواری خواهد داشت.

کد خبر : ۳۶۶۳۲۲