خبرگزاری کار ایران

انتخاب کادرفنی برای مسابقات استانبول حمید سوریان است

رضایی: می‌خواهیم به روند قهرمانی خود در جام‌جهانی ادامه بدهیم

سخنگوی فدراسیون کشتی روند تمرینات تیم‌های ملی آزاد و فرنگی را در ماه‌های نزدیک به المپیک مثبت ارزیابی کرد.

علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در خصوص روند تمرینات تیم‌‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای آمادگی جهت حضور در مسابقات المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمرینات تیم‌های ملی با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته در حال برگزاری است و کشتی گیران هم با قدرت و انگیزه بسیار بالا در حال تمرین کردن هستند تا بتوانیم در المپیک با کسب بهترین نتیجه کشتی دوستان را خوشحال کنیم.

وی درخصوص نفرات اعضامی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام‌جهانی آمریکا افزود: تقریبا لیست افراد اعضامی مشخص شده  است. تیم ملی کشتی آزاد در این مسابقات در هر وزن دو نماینده خواهد داشت و ده روز مانده به شروع مسابقات از سوی کادر فنی این اسامی اعلام خواهند شد. ما در دو دوره قبل که این مسابقات در امریکا برگزار شد توانسته‌ایم هر دو بار با جام قهرمانی به ایران بازگردیم و می‌خواهیم به روند قهرمانی خود در جام‌جهانی ادامه بدهیم.

رضایی با اشاره به برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بعد از بازگشت از مغولستان و اینکه چه کسی در وزن 59- از سوی کادر فنی به استانبول فرستاده خواهد شد گفت: تمرینات با جدیت زیر نظر محمد بنا در حال برگزاری است و طبق نظر کادر فنی در خصوص وزن 59- کیلو گرم، حمید سوریان به استانبول اعزام خواهد شد تا بتواند در آخرین مسابقات گزینشی المپیک سهمیه باقی مانده را کسب کند. سوریان هم تمرینات خود را به خوبی دنبال می‌کند و شرایطش برای کسب سهمیه مناسب است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان در مورد پیش‌بینی خود از نتایج تیم‌های ملی آزاد و فرنگی در المپیک گفت: مسابقات المپیک غیر قابل پیش بینی است ولی باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری مسابقات برون مرزی و نتیجه گیری در این بازی‌ها، ما می‌توانیم با آمادگی کامل در المپیک ظاهر شویم و به امید خدا  به مدال‌های رنگارنگ دست پیدا کنیم. ایران همیشه جزو مدعیان کشتی جهان بوده و ما همواره تلاش می‌کنیم تا در همه میادین حضور موفقیت آمیزی داشته باشیم.

 

کد خبر : ۳۶۵۱۲۹