خبرگزاری کار ایران

سعید آذری در گفت‌وگو با ایلنا:

تصمیمات در فوتبال ما سلیقه‌ای است/ از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کردیم

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان معتقد است تصمیمات در فوتبال ایران، احساسی و سلیقه‌ای است.

سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص تساوی روز گذشته این تیم مقابل صبا گفت: تیم صبای قم جوانان بسیار خوبی دارد که تحت هدایت علی دایی بازی زیبایی را نمایش می‌دهند. بعضی از بازیکنان صبا، پیش از این در ذوب‌آهن بودند و انگیزه بالایی برای این دیدار داشتند. در چند صحنه ما می‌توانستیم به گل هم برسیم که با بدشانسی همراه بود. به هرحال باید روی سه هفته‌ آینده تمرکز کنیم و بازی‌های قبلی را فراموش کنیم.

آذری راجع به اینکه چرا از کورس قهرمانی عقب ماندند گفت: کادر مدیریتی این تیم،‌ وظایف خود را به خوبی انجام دادند و پاسخ این سوال را باید از گل‌محمدی و کادرفنی پرسید.

وی همچنین راجع به احتمال تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی افزود: یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد و من برنامه‌های فصل آتی را از او گرفته‌ام، هنوز روی مبلغ قرارداد صحبتی نکرده‌ایم و نیاز به جلسه برای بحث‌های اختصاصی روی این موضوع است.

آذری در مورد حاشیه‌هایی که بر سر تاریخ برگزاری فینال جام حذفی بوجود آمده است گفت: ما امسال از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا صعود کرده‌ایم و به همین خاطر تیم‌مان خسته می‌شود و ممکن است تیم‌ ما در فینال جام حذفی تحت تاثیر قرار بگیرد و مسابقه در شرایط مساوی برگزار نشود؛‌ به همین علت درخواست تعویق این بازی را دادیم و سازمان لیگ قبول نکرد در صورتی که سال گذشته همین شرایط برای تیم نفت تهران بود و در فینال جام حذفی با تیم ما مسابقه داشتند. ما قبول کردیم که تاریخ بازی به تعویق بیفتد. البته ما به احترام علیرضا منصوریان و نفتی‌ها که دوستان ما هستند پذیرفتیم که تیم آنها بیشتر استراحت کند تا بازی جذاب‌تری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ساز و کار مشخصی در فوتبال ایران وجو ندارد. من از این تصمیمات سلیقه‌ای و احساسی، تعجبی نمی‌کنم. ما پارسال سعه صدر نشان دادیم و قهرمان هم شدیم. به هرحال تصمیمات درستی گرفته نمی‌شود. همین اخیرا، با توجه به اتفاقاتی که در خوزستان افتاد این ندانم کاری‌ها به وضوح مشخص بود. بنابراین در این فوتبال، نباید از چیزی تعجب کرد.

مدیرعامل تیم ذوب‌آهن درباره شرایط این تیم در جام باشگاه‌های آسیا گفت: ما نتایج خوبی گرفتیم و از حیثیت ایران دفاع کردیم.با بردی که مقابل نماینده عربستان آوردیم توقع داشتیم از ما حمایت بیشتری شود.  ما در عمان نشان دادیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. قول می‌دهیم که در قطر هم مقابل النصر عربستان در حد توان مبارزه کنیم. ما در میدان ورزش به سهم خودمان انجام وظیفه کردیم اما هیچ بازتاب خوبی نداشت. اوایل که مسائل ایران و عربستان بوجود آمده بود یک عده خود را سوار این موج کردند اما الان که پای عمل رسیدیم همه شانه خالی کرده‌اند. تراکتورسازی رفت و الهلال را شکست داد. به قول ما اصفهانی‌ها کسی یک گز هم در جیب‌شان نگذاشت.

کد خبر : ۳۶۴۶۸۲