خبرگزاری کار ایران

واکنش شخصیت‌های فوتبال ایران به درگذشت اولادی

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۲۳۵

علی دایی و فرهاد مجیدی در کنار سایر بازیکنان فوتبال به درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، پس از انتشار خبر درگذشت مهرداد اولادی بازیکن جوان فوتبال کشورمان، علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران نسبت به درگذشت این بازیکن واکنش نشان داد.

کریمی در پیامی کوتاه اینچنین ابراز احساسات کرد: "دیگه نمی‌دونم چی بگم. روحت شاد."

هم‌چنین علی دایی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، مهدی رحمتی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، محسن مسلمان، حسین ماهینی و ... نیز در پیام‌هایی جداگانه به درگذشت اولادی واکنش نشان دادند. متن این پیام‌ها در ذیل آمده است.

علی دایی: :رفتن مهرداد خبری شوکه کننده است که باورش برای اهالی فوتبال ساده نیست. باز هم غم سنگین دیگری دامان جامعه ورزش بویژه فوتبال را در بر گرفت. این ضایعه دردناک را به خانواده مهرداد، اهالی ورزش و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم".

فرهاد مجیدی: "روحت شاد".

جواد نکونام: "من به فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. نمی‌دانم چرا مدام عزیزان فوتبالی خود را از دست می‌دهیم. واقعا باورکردنی نیست و فقط می‌توانم به همه تسلیت بگویم".

مهدی رحمتی: "حالم از این دنیا به هم می‌خوره. این دنیا ارزش نداره به خدا. شاید فردا نوبت ما باشه. مهرداد عزیز خداحافظ."

سردار آزمون: "واقعا نمی‌دونم چی بگم. ایشاالله جات توی بهشته، تسلیت".

محسن مسلمان: "داداش مهرداد، به هادی سلام برسون".

حسین ماهینی: "سلام ما را به هادی برسون، داداش".

بهرام افشارزاده: انا لله و انا الیه راجعون. در کمال تأسف با خبر شدیم مهرداد اولادی بازیکن سابق باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، هم تیمی‌ها و خانواده بزرگ ورزش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس تهران و بازیکن فعلی باشگاه ملوان انزلی عصر روز سه‌شنبه 31 فروردین به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز