خبرگزاری کار ایران

یک وداع غریبانه دیگر؛

شاگرد مکتب حجازی در آغوش قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۷

در مورد این خداحافظی عجیب و غریبانه شایعات زیادی هم به گوش می‌رسد و بحثدوپینگی بودن کاپیتان سابق استقلال دوباره دهان به دهان می‌چرخد…

سکوهای خالی ورزشگاه آزادی عصر دیروز شاهد یک اتفاق غم‌انگیز برای هواداران تیم فوتبال استقلال بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزی که آبی پوشان تهرانی به شدت برای کسب ۳ امتیاز دیدار خانگی با مس کرمان تلاش می کردند در دقیقه ۸۸ اتفاق بسیار جالبی رخ داد. فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال وقتی تابلوی تعویض را کنار خط طولی زمین دید، به سمت علیرضا واحدی‌نیکبخت که قرار بود جانشین او شود نرفت و دست به حرکت غیرمنتظره‌ای زد.

فرهاد پیراهن شماره ۷ خود را از تنش درآورد و به سمت قلعه‌نویی رفت و او را در آغوش گرفت تا شایعات روزهای گذشته به واقعیت بپیوندد چراکه بحثخداحافظی او از میادین فوتبال شدت گرفته بود و فرهاد تیر آخر را زد و با بوسیدن ۴ گوشه زمین از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. شاید این بار برای همیشه. چراکه او در گذشته هم با نوشتن نامه‌ای از دنیای توپ گرد خداحافظی کرده بود ولی کاپیتان استقلال را دوباره در میادین دیدیم.

شاگرد مکتب مرحوم ناصر حجازی در آغوش امیر قلعه‌نویی و جلو چشمان آتیلا حجازی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. مجیدی در گذشته هم استقلال را در نیم فصل ترک کرده بود. همین دو فصل قبل بود که او در نیم فصل و به بهانه تنهایی دخترش تیام در امارات پرویز مظلومی و شاگردانش را تنها گذاشت، اما در کمال ناباوری سر از تیم الغرافه قطر در آورد تا استقلال در آن فصل قهرمانی را از دست بدهد.

مجیدی این بار جلو چشم مظلومی و در حالیکه استادیوم آزادی تنها ۶ هزار تماشاگر استقلال رادر خود جای داده بود از فوتبال خداحافظی کرد. تا شاید به سرمربی حال حاضر مس کرمان هم پیغام را بدهد که فقط در دوران او نبود که در وسط فصل تیم را رها کرده و استقلال را تنها گذاشته است.

مجیدی از فوتبال رفت و این بار شاید برای همیشه. البته در مورد این خداحافظی عجیب و غریبانه شایعات زیادی هم به گوش می‌رسد و بحثدوپینگی بودن کاپیتان سابق استقلال دوباره دهان به دهان می‌چرخد اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد اینکه باشگاه‌های بزرگ ما برای بازیکنانی که سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و افتخار کسب کرده‌اند هیچ برنامه خاصی ندارد و آنها در فضایی کاملاً غم انگیز و غریبانه از فوتبال خداحافظی می‌کنند.

بدون تردید خداحافظی با فرهاد مجیدی این نکته را ثابت کرد که فوتبال ایران هنوز فرهنگ بدرقه بازیکنان نامدار خود را ندارد و آنها مجبور هستند در فضایی کاملا غریبانه از دنیای توپ گرد خارج شود. البته مجیدی بدون انتظار قبلی به چنین کاری دست زد اما اگر اخبار رسمی هم در این رابطه خوانده می‌شد بعید بود اتفاق خاصی رخ دهد چراکه در گذشته هم شاهد بوده‌ایم که ستاره‌ای بزرگ همچون مهدوی‌کیا با توجه به اعلام رسمی‌اش برای خداحافظی از دنیای فوتبال با چه شرایط دردآور و اسفناکی با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز