خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: تیم ملی در خرداد ماه باید در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشد

سرمربی تیم ملی پس از نشست خود با کمیته فوتسال و رئیس فدراسیون گفت: موافقت حضور در تورنمنت اروپایی را برای بازیکنان تیم ملی فوتسال گرفتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد ناظم الشریعه-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: صبح امروز نشستی را با سید رضا افتخار یو علی صانعی برگزار کرده و سپس با علی کفاشیان-رئیس فدراسیون دیدار داشته و درباره برنامه های تیم ملی فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: قرار شد تا در یک تورنمنت اروپایی در خرداد ماه و قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم تا آمادگی بازیکنان را ارزیابی و همچنین شرایط حضوری موفق در رقابتهای جام جهانی کلمبیا را فراهم کنیم. بر همین اساس پس از موافقت رئیس فدراسیون، قرار شد تا ترابیان رایزنی های لازم را در این خصوص انجام دهد.
 
وی در پایان گفت:  حضور در تورنمنت هایی که در یکی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، قزاقزستان و روسیه پیشنهاد داده ایم چرا که این تیم ها در جام جهانی هستند و میتوان شرایط بازیکنان را به خوبی ارزیابی کرد. در ماه مبارک رمضان نمیخواهیم که بازیکنان فعالیتی داشته باشند و هر طور که شده باید قبل از این ماه مبارک بازی دوستانه داشته باشیم. تمام هدف ما این است که رقابتهایی را برای بازیکنان برگزار کنیم تا به آمادگی خوبی برسند. 

 

کد خبر : ۳۶۳۱۵۳