خبرگزاری کار ایران

افتخاری: در حال مذاکره برای بازی دوستانه با برزیل و روسیه هستیم

رئیس کمیته فوتسال از مذاکره با چند کشور صاحب نام در فوتسال خبر داد تا تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به جام جهانی کلمبیا به آمادگی کامل برسد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،سید رضا افتخاری- رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال از 5 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری در کمپ تیم‌های ملی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در جام جهانی کلمبیا آغاز خواهد کرد. در حال مذاکره با تیم‌های برزیل، ازبکستان و روسیه هستیم تا پس از اردوی تدارکاتی چند بازی دوستانه برگزار کرده تا هم بازیکنان محک بخورند و هم کادر فنی به ارزیابی ملی پوشان بپردازند.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای استعدادیابی در رده سنی زیر 20 سال گفت: دوره‌های مختلف استعدادیابی را در استان‌ها برگزار کرده‌ایم و هفته آینده در کردستان نیز سرمربی تیم ملی حضور خواهد داشت تا بازیکنان این استان را زیر نظر داشته باشد. قصدمان این است تا تمامی بازیکنان مستعد را ارزیابی و در نهایت به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم تا با تشکیل این رده سنی، در مسابقات مختلف آسیایی حضور داشته باشیم.ضمن اینکه پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان نیز با حضور این بازیکنان تامین خواهد شد.

افتخاری درباره ارسال نامه درخواست فدراسیون ایران برای میزبانی مسابقات جام جهانی در سال 2020 به فیفا گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات رسمی عید نوروز به سر می‌بردیم، روز 9 فروردین ماه نامه خود را به فیفا ارسال کرده و درخواست میزبانی را اعلام کردیم. درباره تاخیر چند روزه‌ای که این نامه چرا دیرتر ارسال شد نیز توضیحات را مطرح و  اعلام کردیم که کل کشور در تعطیلات رسمی به سر می‌برد. با توجه به اینکه این مسابقات 4 سال آینده برگزار خواهد شد و پروسه طولانی برای بررسی میزبانی کشورها وجود دارد. فکر نمی‌کنم مشکلی برای دیر ارسال شدن نامه وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: رقابت‌های لیگ برتر از 15 تیر ماه شروع خواهد شد و همچنین بازی‌های لیگ دسته اول، دوم نیز در حال برگزاری است.ضمن اینکه هفته آینده رقابت‌های فوتسال در رده سنی امید با حضور 8 تیم در ساری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۵۸۹۷۲