خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف من کسب مدال المپیک است

ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم با کشتی‌های خوبی که در مرحله نهایی انتخابی برگزار کردم با حضور در ترکیب نهایی تیم ملی راهی المپیک شوم.

حسین نوری ملی پوش وزن 85- کیلو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی که توانست رقیبان خود را شکست دهد گفت: در وزن 85- پنج کشتی گیر بودیم و به نوعی هر پنج نفر هم از مدعیان دوبنده محسوب می‌شدیم، با توجه به اینکه این مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی برای تعیین ترکیب تیم ملی ایران در المپیک ریو بود، امیدوارم با کشتی‌های خوبی که برگزار کردم با حضور در ترکیب نهایی تیم ملی راهی المپیک شوم.

وی ادامه داد: من تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم در این مسابقات پیروز شوم و بتوانم در المپیک کشتی بگیرم، آرزوی هر کسی است که مدال المپیک را به گردن بیاویزد و من هم تمام تلاش خود را می‌کنم تا در صورت حضور در المپیک، با یک مدال خوش رنگ به کشور بازگردم.

نوری در پایان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی نمی‌تواند او را از المپیک باز دارد گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در تمرینات ‌ندارم و با تمرکز بالا زیر نظر کادرفنی تیم ملی تنها به موفقیت در رقابت‌های پیش رو و رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک فکر می‌کنم. هیچ مشکلی نمی‌تواند من را از رسیدن المپیک باز دارد.

 

کد خبر : ۳۶۲۳۷۱