خبرگزاری کار ایران

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

شکار گرگ با شلیکهای رونالدو/صعود تاریخی منچسترسیتی به نیمه نهایی

تیمهای رئال مادرید و منچسترسیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با برگزاری دو بازی در شهرهای مادرید ئ منچستر آغاز شد که در این شب تیمهای رئال مادرید و منچسترسیتی با برتری مقابل میهمانان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند.

رئال مادرید 3-0 وولفسبورگ

در یکی از بازیهای شب اول از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید در حالی که بازی رفت را با دو گل به میهمان امشب خود یعنی وولفسبورگ واگذار کرده بود، موفق شد با هتریک فوق ستاره پرتغالی خود کریستیانو رونالدو، با نتیجه 3-0 از سد حریف آلمانی خود عبور کند تا برای پنجمین سال متوالی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

سه گل رونالدو در این بازی در دقایق 16، 17 و 77 به ثمر رسیدند تا با این نتیجه زیدان و شاگردانش با یک کامبک رویایی راهی چهار تیم پایانی مسابقات شوند.

دی بروین

منچسترسیتی 1-0 پاریسن ژرمن

تیم منچسترسیتی انگلیس در این شب در ورزشگاه خانگی خود اتحاد، میزبان پاریسن ژرمن فرانسه بود که این بازی در انتها با یک گل به سود سیتیزنها خاتمه یافت تا این تیم برای اولین بار در تاریخ خود به جمع چها تیم پایانی جام باشگاه های اروپا راه پیدا کند.

بازی رفت دو تیم در شهر پاریس با نتیجه 2-2 مساوی تمام شده بود و پلگرینی و شاگردانش با توجه به این نتیجه، شانس زیادی برای صعود داشتند که در آخر با تک گل دقیقه 75 کوین دی بروین، موفق شدند حریف قدرتمند خود را از پیش رو برداشته به نیمه نهایی صعود کنند.

لازم به ذکر است که این سومین سال متوالی است که پارسین ژرمن با شکست در این مرحله، از دور رقابتها کنار می رود. 

 

کد خبر : ۳۶۱۱۱۴