خبرگزاری کار ایران

تیم ملی والیبال 20 اردیبهشت راهی پاریس می‌شود

تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه راهی پاریس می شود تا در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف ملی پوشان فرانسه برود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک که از هشتم خردادماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود، آماده می کند. اردوی تیم ملی والیبال از هشتم فروردین ماه با حضور 32 بازیکن آغاز شده است و روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه تیم ایران با 16 بازیکن راهی فرانسه خواهد شد.

ملی‌پوشان ایران ساعت 7 و 30 دقیقه صبح 20 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک می‌کنند و ساعت 11 و 15 دقیقه به وقت محلی به پاریس خواهند رسید. تیم ملی والیبال ایران در مدت 7 روز اقامت خود در فرانسه ضمن ادامه تمرینات آماده سازی خود در دو شهر «توئکواین» و «هارنس» در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 می رود.

ملی پوشان والیبال ایران ساعت 10 و 30 دقیقه (وقت محلی) روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه پاریس را به مقصد تهران ترک می کنند و ساعت 18 و 45 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی تهران خواهند شد.

 

کد خبر : ۳۶۰۵۴۰