خبرگزاری کار ایران

برانکو با اعلام رضایت از اردوی عمان:

امیدوارم بتوانیم حقانیت پرسپولیس را به نمایش بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۸۰۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایط اردوی عمان و عملکرد شاگردانش در این اردو گفت: امیدوارم بتوانیم حقانیت پرسپولیس را در ادامه رقابت های لیگ برتر به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ که تیمش چند روزی است در اردوی عمان به سر می برد و دو دیدار تدارکاتی هم برگزار کرد، با ابراز رضایت از شرایط این اردو گفت: کلیه امکانات برای برنامه‌های ما فراهم بود و این موارد با تلاش و جدیت بازیکنان و حمایت باشگاه تکمیل شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط زمین، هتل، غذا، ترانسفر و همه چیز مهیا بود و توانستیم برنامه‌ها و خواسته‌های خودمان را در این اردو به اجرا بگذاریم.

برانکو از تلاش و کوشش بازیکنان در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی نیز ابراز رضایت کرده و گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازیکنان در کلیه مراحل تمرینات با تمرکز کامل برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند. همچنین حمایت باشگاه و حضور مدیریت باشگاه در اردو پشتوانه گرمی بود که کار ما را در عمان تکمیل کرد.

برانکو در پایان با اشاره به در پیش بودن رقابت های لیگ برتر گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و حقانیت خودمان را در این مسابقات به نمایش بگذاریم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز