خبرگزاری کار ایران

قدیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

هر گلری بیاید پرسپولیس قدمش روی چشم/هراسی از رقابت ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۴۹۵

دروازه‌بان‌پرسپولیس‌تهران گفت: از رقابت هیچ هراسی ندارم و می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم.

مرتضی قدیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: اردوی خیلی‌خوبی را در ترکیه گذراندیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین تیم‌های لیگ از لحاظ بدنی باشیم.

وی افزود: تمرینات را با کمتر از 10 نفر آغاز کردیم اما رفته‌رفته شرایط بهتر شد و فکر می‌کنم امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

قدیمی‌پور درباره شرایط خود اعلام کرد: از لحاظ بدنی و فنی مشکلی ندارم. دوست‌دارم این فصل برای تیم محبوبم بازی کنم اما نظر نهایی را سرمربی تیم می‌دهد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در بازی نخست پرسپولیس مقابل پدیده درون دروازه خواهد ایستاد، بیان داشت: هنوز نمی‌دانم.به هر حال برانکو در اینباره تصمیم گیرنده است ولی امیدوارم بتوانم در دیدار مقابل پدیده از چهارچوب دروازه پرسپولیس حفاظت کنم.

قدیمی‌پور درباره شایعه حضور ایمان صادقی در پرسپولیس گفت: هر گلری به پرسپولیس بیاید قدمش روی چشم. من از رقابت با هیچ دروازه‌بانی نمی‌ترسم.

دروازه‌بان پرسپولیس با بیان اینکه 3 سال دیگر با این تیم قرار داد دارد،گفت:در حال حاضر درس می خوانم و مشمول خدمت سربازی نشده‌ام.فعلا به تنها چیزی که فکر می کنم،تمرین است.

قدیمی‌پور درباره عدم دعوت به تیم ملی امید تصریح کرد: از زمانی که در رده‌سنی جوانان بودم به تیم‌ملی امید دعوت می‌شدم اما نمی‌دانم چرا از زمان حضور کادرفنی جدید تیم ملی امید، دیگر به اردو دعوت نمی‌شوم.

وی بیان داشت: به هر حال من بازیکن هستم و تلاش می‌کنم تا به تیم ملی امید دعوت شوم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز