خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تقابل دوباره انریکه و سیمئونه/جنگ شیوخ عربی در پاریس

با برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز، تاریخ برگزاری چهار بازی این مرحله مشخص شد.

به گزارش ایلنا، با بسته شدن پرونده بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امروز (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد تا هشت تیم راه پیدا یافته به این مرحله رقبای خود را بشناسند.

طبق قرعه‌کشی بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها با اتلتیکومادرید روبه‌رو خواهد شد و تیم‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن برگزارکننده دیگر دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهند بود.  

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:
* ولفسبورگ آلمان - رئال مادرید اسپانیا
* بایرن مونیخ آلمان - بنفیکای پرتغال
* بارسلونای اسپانیا - اتلتیکومادرید اسپانیا
* پاری‌سن‌ژرمن فرانسه - منچسترسیتی انگلیس

طبق اعلام یوفا بازی‌های دور رفت روز سه شنبه پنجم آوریل (16 فروردین) با میزبانی بایرن‌مونیخ از بنفیکا و بارسلونا از اتلتیکومادرید آغاز می‌شود. یک شب بعد، چهارشنبه 17 فروردین، ولفسبورگ از رئال مادرید پذیرایی می‌کند و منچسترسیتی هم به خانه پاری‌سن‌ژرمن می‌رود.

در دور برگشت سه‌شنبه 23 فروردین رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف ولفسبورگ می‌رود و منچسترسیتی هم در ورزشگاه اتحاد میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

همچنین پرونده مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم چهارشنبه 24 فروردین با بازی اتلتیکومادرید برابر بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون و پذیرایی بنفیکا از بایرن‌مونیخ در لیسبون بسته می‌شود.

 

کد خبر : ۳۵۶۴۳۳